  • 1. Data: 2008-10-05 09:11:32
    Temat: VISA/ operacje ponad głębokość kredytu
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    hej,
    byłem na delegacji.
    Jak mi przyszło za hotel zaksięgowanie, to wyskoczyłem
    ponad max możliwy kredyt.
    Sytuacja jest troche skomplikowana i to ja płacę prywatną kartą
    a potem firma mi zwraca, nie mniej jednak ze spłatą nie ma problemu.

    Tylko czy bank za coś takiego coś robi ? (Citi)

    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-05 09:22:46
    Temat: Re: VISA/ operacje ponad głębokość kredytu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera pisze:
> [...]
    > a potem firma mi zwraca, nie mniej jednak ze spłatą nie ma problemu.
    >
    > Tylko czy bank za coś takiego coś robi ? (Citi)
    Poczytaj TOiP. Oraz archiwum grupy.
    fraza do wyszukiwania (żebyś się przypadkiem nie przemęczył)
    group:pl.biznes.banki citi przekroczyłem limit

    KJ

  • 3. Data: 2008-10-05 12:12:29
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Marcin Kuczera pisze:
> [...]
    > a potem firma mi zwraca, nie mniej jednak ze spłatą nie ma problemu.
    >
    > Tylko czy bank za coś takiego coś robi ? (Citi)

    Po żołniersku:

    1. Zadzwoń do Citi.
    2. Zapytaj, czy jak spłacisz przed końcem okresu rozliczeniowego to czy
    będą tego konsekwencje.
    3. Obiecaj poprawę i poproś grzecznie, żeby tym razem nie naliczali opłaty.

    Masz KK w banku gdzie rozmową telefoniczną możesz bardzo dużo załatwić*
    - więc korzystaj z tego.

    o.

    * - w porównaniu do innych banków w Polsce.

  • 4. Data: 2008-10-06 07:30:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 11:11:32 +0200, Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > firma mi zwraca, nie mniej jednak ze spłatą nie ma problemu.
    >
    > Tylko czy bank za coś takiego coś robi ? (Citi)

    W TOiP znajdź co Ci grozi za przekroczenie limitu. Jeżeli to wyjazdy
    zagraniczne to karty Citi się średnio do tego nadają, ponieważ mają
    fatalne przeliczniki. Poszukaj do tego celu coś lepszego z ING, mBanku/
    Multi lub Polbank.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-10-06 09:51:21
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    > zagraniczne to karty Citi się średnio do tego nadają, ponieważ mają
    > fatalne przeliczniki. Poszukaj do tego celu coś lepszego z ING, mBanku/

    narazie spłaciłem to co wyszło poza kreskę.

    ale apropos ich kursów...
    30/09 TOWNEPLACE SUITES BWI AP LINTHICUM MD
    2.331,31 USD 6.034,36 PLN

    kurs NBP średni USD z tego dnia: 2,3708 PLN
    kurs który wyszedł z operacji: 2,5884 PLN

    Marża: 0,2176 na jednym dolarze.

    Pozwolę sobie nie komentować głośno, ale każdy sobie swoje pomyśli.

    Marcin

  • 6. Data: 2008-10-06 12:54:28
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    "Marcin Kuczera" napisał:
> [...]
    > kurs który wyszedł z operacji: 2,5884 PLN
    > Marża: 0,2176 na jednym dolarze.
    > Pozwolę sobie nie komentować głośno, ale każdy sobie swoje pomyśli.

    A czemu bierzesz pod uwagę średni kurs?
    Na kurs sprzedaży zobacz - powinien bardziej przystawać do tego, co Ci
    wyszło z operacji...

  • 7. Data: 2008-10-06 13:10:06
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Alien wrote:

    > A czemu bierzesz pod uwagę średni kurs?
    > Na kurs sprzedaży zobacz - powinien bardziej przystawać do tego, co Ci
    > wyszło z operacji...

    sprawdziłem: 2,3841 PLN za dolara, 30 września 2008

    nadal wychodzi około 20gr/dolarze prowizji.

    Marcin

  • 8. Data: 2008-10-06 13:38:29
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    Hej!

> [...]
    > a potem firma mi zwraca, nie mniej jednak ze spłatą nie ma problemu.
    >
    > Tylko czy bank za coś takiego coś robi ? (Citi)

    Mi dwa razy zdarzyło się (nieświadomie) przekroczyć dostępny limit o ok.
    10%. Jak się zorientowałem (2-3 dni) to od razu robiłem przelew na kartę
    - kwota o jaką przekroczyłem limit.

    Nigdy Citi niczego nie doliczył. KK Citi-Plus Silver.

    Łukasz