  • 1. Data: 2008-10-05 15:02:43
    Temat: paypall: zwykła płatność a masspay
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    nalegał bym wykonał poprzez masspay w paypalu
    czemu służy ten masspay? wg. mnie nic nie daje przy pojedynczej płatności

  • 2. Data: 2008-10-05 15:12:09
    Temat: Re: paypall: zwykła płatność a masspay
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > nalegał bym wykonał poprzez masspay w paypalu
    > czemu służy ten masspay? wg. mnie nic nie daje przy pojedynczej
    > płatności

    https://www.paypal.com/IntegrationCenter/ic_masspay.
    html

    "With Mass Payment transactions, the sender pays the transaction fee, not
    the receiver."
    I to pewnie będzie ta różnica.

  • 3. Data: 2008-10-05 15:59:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    html

    > "With Mass Payment transactions, the sender pays the transaction fee, not

    wychodzi na to że opłata to max 1$, z poziomu konta nie dotarłem do tej
    informacji
    zdziwiłem się że sprzedawca podał mi plik do mass pay o 1$ mniejszą, a
    teraz...

  • 4. Data: 2008-10-05 16:56:35
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > zdziwiłem się że sprzedawca podał mi plik do mass pay o 1$ mniejszą, a
    > teraz...

    To była rozsądna propozycja.

    Piotr Hołda

  • 5. Data: 2008-10-05 17:23:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To była rozsądna propozycja.

    czy to ma znaczyć że każdy może używać teggo rodzaju płatności?
    od tej transakcji sprzedawca zapłaciłby ponad 7$

    więc trochę nie rozumiem jaki sens dla paypala ma ten rodzaj płatności
    sprzedają swoje usługi w jednej cenie, a kilka klików dalej w niższej cenie

  • 6. Data: 2008-10-05 17:42:29
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > sprzedają swoje usługi w jednej cenie, a kilka klików dalej w niższej cenie

    Nie wczytywałem się w to dokładnie ale, jak nazwa wskazuje, powinny to
    być transakcje masowe. Może jest jakieś minimum ilości lub wartości
    transakcji, jakie trzeba wykonać w jednostce czasu?

    Piotr Hołda