  • 1. Data: 2008-10-05 11:22:13
    Temat: Stosunek kredytow do depozytow w bankach w Polsce
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy jezeli bank ma wiecej kredytow niz depozytow
    to lepiej nie miec tam depozytu czy tez te dwie liczby
    niewiele mowia o plynnosci w banku?:

    http://g.infor.pl/p/_wspolne/pliki/33000/i02_2008_19
    3_000_002a_001_33202.jpg

    a tabelka pochodzi z artykulu:
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/39563,od_wczo
    raj_drozsze_sa_kredyty_hipoteczne_w_trzech_bankach.h
    tml

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-05 11:27:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jezeli bank ma wiecej kredytow niz depozytow
    > to lepiej nie miec tam depozytu czy tez te dwie liczby
    > niewiele mowia o plynnosci w banku?:

    Ja uważam, iż jest to na tyle syntetyczny wskaźnik, że nic on w praktyce nie
    mówi. W dużej mierze można go ukształtować dowolnie, widzę sporo
    potencjalnych sposobów wykreowania jego wartości, więcnie przywiązywałbym do
    niego żadnej wagi.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-05 11:39:45
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

    > Czy jezeli bank ma wiecej kredytow niz depozytow
    > to lepiej nie miec tam depozytu czy tez te dwie liczby
    > niewiele mowia o plynnosci w banku?:

    Hmm... Myślałem, że nasze banki kreują o wiele więcej pieniądza.

  • 4. Data: 2008-10-05 11:45:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-05, Marcin <u...@u...eu> wrote:

    > Czy jezeli bank ma wiecej kredytow niz depozytow
    > to lepiej nie miec tam depozytu czy tez te dwie liczby
    > niewiele mowia o plynnosci w banku?:

    A to jakiś bank ma więcej depozytów niż kredytów? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-10-05 13:07:59
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > A to jakiś bank ma więcej depozytów niż kredytów? :)
    tak, najciekawsze, że w tym gronie są PKO BP i Pekao SA, które raczej
    słabo płacą za pieniądz...

  • 6. Data: 2008-10-06 06:07:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 15:07:59 +0200, Radek Wroclawski napisał(a):

    > tak, najciekawsze, że w tym gronie są PKO BP i Pekao SA, które raczej
    > słabo płacą za pieniądz...

    Mylisz przyzcynę ze skutkiem.
    Słabo płacą, *bo* mają więcej depozytów....