  • 1. Data: 2008-10-05 10:57:34
    Temat: Jak dziala limit kedytowy ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Otrzymalem wlasnie limit kredytowy w mBanku. I mam kilka pytanek o niego.
    Ogolnie idea jest ok. Zadnych oplat wstepnych czy w trakcie. Oprocentowanie
    ponizej 12% rocznie.
    Ale jak to dziala ?
    1) Jezeli zaczne z niego korzystac, codziennie jest naliczane oprocentowanie
    czastkowe, sumowane na koniec miesiaca i wtedy sa naliczane odsetki ktore
    powiekszaja moje zobowiazanie ?
    2) Moge caly czas leciec na tym kredycie (do wygasniecia umowy) ? Nie musze
    go np splacac raz w miesiacu czy cos ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-10-05 11:03:08
    Temat: Re: Jak dziala limit kedytowy ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości

    > Ale jak to dziala ?
    > 1) Jezeli zaczne z niego korzystac, codziennie jest naliczane
    > oprocentowanie czastkowe, sumowane na koniec miesiaca i wtedy sa naliczane
    > odsetki ktore powiekszaja moje zobowiazanie ?

    Tak, tylko nie wiem czy na koniec miesiąca czy w "miesięcznicę" udzielenia
    kredytu. W mBanku chyba w miesięcznicę.

    > 2) Moge caly czas leciec na tym kredycie (do wygasniecia umowy) ? Nie
    > musze go np splacac raz w miesiacu czy cos ?

    Naturalnie.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-06 11:28:11
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:
    > Otrzymalem wlasnie limit kredytowy w mBanku. I mam kilka pytanek o niego.
    > Ogolnie idea jest ok. Zadnych oplat wstepnych czy w trakcie.

    W trakcie to może nie, ale po roku kasują 1% limitu za przedłużenie.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net