  • 21. Data: 2009-12-18 06:58:34
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Marx <M...@n...com>

    Grzexs pisze:
    > -------- Info od <Marx> z 2009-12-17 16:02
    >
    > Ja mam. A co? Wiem, wiem, ale są pewne zaszłości historyczne, które
    > utrudniają pozbycie się tego kosztownego produktu... Myślę jednak, że
    > nie dotrwa do końca tego roku.
    Chodzi o porownanie go wg kryteriow ktore wpisalem. Ile to kosztuje?
    Marx

  • 22. Data: 2009-12-18 07:02:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    Chodzi o wygode. Aktualnie wyplacam w "firmowym" bankomacie i wiem ze
    jest to free, a wszedzie poza tym mnie skroja. Ale malo jest miejsc,
    gdzie nie ma w poblizu bankomatu ING/PKOBP.
    Zastanawianie sie, czy dany bankomat jest free, albo (o zgrozo) noszenie
    ze soba listy darmowych bankomatow - to nie dla mnie
    Swoja droga ciekawe, czy jest gdzies porownanie ilosci bankomatow w
    sieciach? W mojej okolicy jest np PKOBP, ING i WBK. Euronetu brak.
    Marx

  • 23. Data: 2009-12-18 07:33:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 15:54:55 +0100, sTav napisał(a):

    > Inteligo (PKO BP)
    > bezpłatne wznowienie VE

    To dlaczego mnie raz na dwa lata kasują za to (już nie pamiętam 1,50 czy
    1,99 zł)?

  • 24. Data: 2009-12-18 09:42:37
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Chodzi o porownanie go wg kryteriow ktore wpisalem. Ile to kosztuje?

    miesięcznie:
    6,90 za prowadzenie
    2,00 za dostęp internetowy
    1,67 za każdą kartę (20 PLN/rok)
    _____

    10,57 razem

    Do tego przelewy po 0,50 PLN/szt.

    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2009-12-18 09:54:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:09d99981-c077-4b4a-a1f9-8a41080461db@v25g2000yq
    k.googlegroups.com

    > Wez sobie wbij do glowy, ze bankowosc w UK i Polsce sa po prostu inne.
    > W Niemczech jest jeszcze inna, a w USA jeszcze inna.
    > Szczytem bezczelnosci jest mawiac wszystkim, ze to wlasnie w UK jest
    > normalnie. To co jest w UK wynika z tego jak sie UK rozwijalo, jaka
    > jest ich gospodarka, prawo i zwyczaje. Piszesz, ze u nich przelewy nie
    > maja znaczenia bo nie ma odsetek itp. A u nas maja bo sa odsetki ;) U
    > nas znaczenie maja kursy wlaut bo bardzo duzo rzeczy kupujemy za EURO
    > i USD ;)

    Czy temu Panu moze ktos w moim imieniu postawic flaszeczke zimnej wódki, za
    madre gadanie? :)

    > Jak zrozumiesz, ze nie wszyscy sa Toba i nie wszyscy maja takie
    > potrzeby jak Ty i takie priorytety jak Ty bedziesz juz mogl dac na luz
    > z tym trollowaniem w kazdym temacie ;)

    Spokojnie. Swieta ida to i Antki z wysp zjechaly. Kilka dni temu na grupie
    brylowal Arturek ze swoim irlandzik laserem, dzisiaj czadu daje innych
    "kolega", tym razem z UK :)

  • 26. Data: 2009-12-18 09:55:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marx" news:hgf9ot$qno$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ING juz mam, potrzebuje drugie dobre konto z duza siecia bankomatow.
    > Bankomaty ING poza slaskiem nie sa juz tak powszechne

    W Krakówku też nie ma z nimi problemu, wiadomo euronet to to nie jest, ale
    też tragedii nie dostrzegam :)

  • 27. Data: 2009-12-18 11:19:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-17 12:40, Marx wrote:
> [...]
    > powszechnosc bankomatow PKO BP tak dlugo trzymala mnie w tym banku
    > 6. Milo widziane darmowe subkonta (choc w tym wypadku uzywam w ING
    > rachunkow OKO i sie sprawdzaja)
    > 7. Serwis internetowy niezawodny i ergonomiczny (Polbank odpada...)
    > 8. Mile widziana internetowosc 24h/dobe, a nie tak jak ING ze online to
    > on jest tylko 8-18 w dni robocze, i po tym czasie nawet przelewy
    > wewnetrzne nie chodza, telefonu sie nie doladuje ani za towar w sklepie
    > netowym nie zaplaci.
    >
    > W sumie to moze ktos poda liste banakow z darmowymi wyplatami z

    Myślę, że zadowoli cię Nordea Spektrum.

  • 28. Data: 2009-12-18 11:29:32
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Normalnie oszalec mozna. A dlaczego uwazasz, ze normalnie jest tak jak
    > jest w UK, a nam blizej do Salwadoru niz do normalnosci?

    Bo bankowosc jest ZA DARMO
    Pods tym jednym stwierdzeniem wszystko sie kryje. W Poslce placisz za to co
    powinno byc za darmo!
    Jak to nazwac? A co gorsze ty to jeszcze wychawlasz...

    > Dla nas Salwadorem jest np. fakt, ze przelewy idac 3 dni bo jak widac
    > grupowiczom bardziej zalezy na takich rzeczach jak blyskawiczne
    > przelewy niz na calkowitej i bezwzglednej darmowosci konta ;)

    Wynika to z innej otoczki calosci, co Polske blizej do Salwadoru spycha. W
    Uk nie ma odsetek karnych jak juz nadmienilem to nie ma potrzeby takiej na
    przelewy natychmiastowe, czy nie lepiej nie miec odsetek karnych i darmowa
    bankowosc z 3 dniowym przelewem? Wolisz placic za konto plus odsetki karne
    za kazdy dzien spoznienia ale miec przelew 1 dzien? Doprawdy dziwni sa co
    niektorzy w Polsce... Moze mi tez wyslesz co miesiac 10 zl?

    > Wez sobie wbij do glowy, ze bankowosc w UK i Polsce sa po prostu inne.
    > W Niemczech jest jeszcze inna, a w USA jeszcze inna.

    Nie chgodzi o sama bankowosc ale caly system, w Polsce przypomina republike
    bananowa a nie cywilizacje.

> [...]
    > maja znaczenia bo nie ma odsetek itp. A u nas maja bo sa odsetki ;) U
    > nas znaczenie maja kursy wlaut bo bardzo duzo rzeczy kupujemy za EURO

    W niektorych sprawach trzeba doslownie wmawiac co niektorym "madrym" polakom
    co jest normalne! Ba nieraz trzeba wmawiac co jest ludzkie! Media w Polsce
    zrobily tka pake ludziom, ze trudno bedzie to naprawic, jak powiedzial
    jakies profesor z USA Szkolnictwo w Polsce po 1990 roku zostalo tak
    rozwalone, ze trzeba 2 pokolen na jego odbudowe, cos w tym jest.
    Widzisz, rzad w Polsce nalozyl na was odestki karne za kazdy dzien zwloki,
    za prad tez zaplacisz nawet jak go nie uzyjesz (oplaty stale) w Polsce
    internet jest najdrozszy w europie, telekomunikacja najdrozsza i najgorsza w
    europie... Inaczej mowiac gola was jak barany na hali a wy jeszcze
    klaskacie, ze to normalne!
    Wiec ci mowie, ze to nie normalne w karjach cywilizowanych. W Republikach
    Bananowych tak to normalne, zreszta tym sie odznaczaja!

    > To co jest wazne dla Ciebie niekoniecznie musi byc wazne dla innych
    > ludzi. Popatrz chociaz na te nieszczesne bankomaty zagraniczne.

    Nie patrze na bankomaty zagraniczne, bo interesuja mnie te w Polsce i w UK.

    > Wysmiewasz to i uwazasz za glupote bo przeciez Tylko raz pojechales do
    > Szkocji, a tak siedzisz w Anglii. Cool. Ale dlaczego odmawiasz
    > przyjecia do wiadomosci, ze duzy % grupowiczow np. lubi podrozowac po
    > swiecie i wola np. zaplacic 2 zl miesiecznie za konto, ktore da im
    > kursy i oplaty umozliwiajace bardzo tanie korzystanie z bankomatow i
    > platnosci za granica? Bardziej im sie to oplaca ekonomicznie niz konto
    > za 0 zl i duza prowizja za platnosci zagraniczne ;)

    Nikomu nic nie odmawiam (to kolejny przywar nowej polski, wsadzic komus cos
    co nie powiedzial) pisze tylko, ze korzysc z bankomatu darmowego w Paryzu ma
    mniej niz 1% posiadaczy rachunkow w Polsce.
    Ile razy ty skorzystasz z takiego bankomatu?
    Po drugie, mozna zrobic dwie oferty: platne z darmowymi bankomatami w paryzu
    i darmowe z platnymi bankomatami w Paryzu - czy to nie wyglada bardziej
    nowozesnie? Chcesz miec bnankoamty w paryzu darmowe plac (naprawde darmowe?)
    nie chcesz ok, masz darmowa bankowosc w kraju. Co wg. ciebie wybierze 95%
    posiadaczy konta?
    Czy bank daje ci wybor? Nie!

    > Zawsze tez jakis maniak promili na koncie moze Ci wyliczyc, ze dzieki
    > temu, ze u nas przelew moze dojsc tego samego dnia, a nie po 3 dniach
    > jak w UK to on na odsetkach bezbelkowych jest do przodu wiecej, niz by
    > byl bez jakiejs oplaty ale z przelewami "UK-stajl" :)

    Plus to co trzeba rocznie zaplacic do banku? Zawsze bedzie drozej!
    Zrozum, sam bank to tylko sama gora, a co z reszta? Juz ci napisalem, jak
    chcesz przelac kase natychmiast do innego banku to do tego banku idziesz i
    wplacasz bezposrednio. Jesli ci nie zalezy to robisz przelew w domu.
    Ja osobiscie z przelwwu korzystam moze raz w miesiacu, bo nie mam potrzeby
    uzywania takowego. Za rachunki place czasem w banku (bez prowizji) lub na
    zlecenie stale (tez za darmo). Jesli mam potrzebe zatrzymac zlecenie stale,
    to to robie online, po 14 dniach przychodzi list z potwierdzeniem od firmy i
    zapytaniem czy ustawic na nowo, bez odsetek, kar... Innymi slowy wyzsza
    kultura finansowa.
    I nie ma tu znaczenia ilosc lat budowania tego systemu, za PRL-u rachunki
    dla ludnosi w bankach byly darmowe. Polska jest 20 lat po upadku PRL-u.
    Dlaczego implementuje sie do polski rozwiazania z Republik Bananowych a nie
    z krajow o wyzszej cywilizacji i kulturze? Zawsze bedziecie sobie to
    tlumaczyc PRL-em?

    > Jak zrozumiesz, ze nie wszyscy sa Toba i nie wszyscy maja takie
    > potrzeby jak Ty i takie priorytety jak Ty bedziesz juz mogl dac na luz
    > z tym trollowaniem w kazdym temacie ;)

    To nie jest trolowanie ale otwieranie wam oczu.
    Tu nie chodzi o wmuszanie komus takiego czy innego produktu ale pokazanie,
    za WY W POLSCE PLACICIE ZA COS CO W SWIECIE CYWILIZOWANYM JEST ZA DARMO!
    Zrozumiales?
    Czy dalej upierac sie bedziesz, ze placenie za to, zd deajesz bankowi
    mozliwosc zarabiania jest super?

  • 29. Data: 2009-12-18 11:31:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 18, 10:54 am, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Spokojnie. Swieta ida to i Antki z wysp zjechaly. Kilka dni temu na grupie
    > brylowal Arturek ze swoim irlandzik laserem, dzisiaj czadu daje innych
    > "kolega", tym razem z UK :)

    Tak byc moze to z tego wynika. ;-)

    Ale warto by bylo czasami zadac sobie trud wybicia sie ponad swoj
    ograniczony horyzont myslowy. Tak sie ludzie okopuja na swoich
    "pozycjach", ze nie chca przyjac do wiadomosci, ze przeciez gdzies
    indziej jest inny swiat.

    Rozumiem, ze ktos w UK moze miec w dupie takie fajne przelewy jak nasz
    ELIXIR i Srobnet bo nie placi zadnych odsetek karnych, a
    oprocentowanie rachunkow liczy sie w promilach. Dlatego ceni sobie
    darmowosc konta i karty platniczej. Ale taka osoba powinna zrozumiec,
    ze np. mieszkaniec Niemiec moze bardziej docenic duza liczbe placowek
    z obsluga kasowa, a oplate za karte platnicza moze miec w nosie - bo
    da sobie rade bez tej karty, i tak jej akceptowalnosc w Niemczech jest
    na bardzo niskim poziomie :)

    A tu mamy przyklad osoby, ktora polizala troche zycia w UK i robi
    sobie z ich rzeczywistoci zlotego cielca, dogmatem staje sie
    twierdzenie, ze wszystko w UK jest lepsze.

    Zaraz sie moze okazac ze jestem debilem, bo mam czajnik o pojemnosci 1
    litra zamiast 3 pint. Przeciez kazdy wie, ze angielskie jednostki
    miary sa normalne, a my zyjemy w trzecim swiecie.

  • 30. Data: 2009-12-18 14:23:27
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
[...]

    Twoj post jest wlasnie przykladem trolowania, nic nie wnosi a jedynie
    bezwartosciowe uwagi ktore nie maja zadnego pokrycia z tematem.