  • 21. Data: 2007-07-11 06:07:45
    Temat: Re: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    news:f70geg$nve$4@news.onet.pl...

    > No coz... nie kazdy sie rodzi zlodziejem. Idac tym tokiem myslenia to
    > policjant, ktory zarabia 1500zl "na reke" (a takich jest najwiecej)
    > powinien wziasc giwere i po godzinach pracy isc sobie "dorobic" na miasto.

    A wg ciebie policjanci nie dorabiają? Ciągle się słyszy, że jednak tak...
    Chociaż przyznam, że osobiście takiego nie poznałem :P
    Miroo

  • 22. Data: 2007-07-11 14:26:19
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Za to twoja wiedza na temat prowadzenia postepowania karnego pochodzi
    > chyba z komiksow :)

    prosta rzecz a masz problemy ze zrozumieniem. Piszemy o pracy operacyjnej
    policji w celu wytypowania sprawcy, a nie o prawie karnym.

    pzdr

  • 23. Data: 2007-07-11 14:28:39
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Ty to byś się nadawał do filmu "Inspektor Gadget".

    Jeseś kolejna osobą, która nie dodała nic w kwestii rozwiązania problemu, a
    tylko się mądrzy,naśmiewa i krytykuje. Co Ty bys zrobił? Proszę o konkrety

    pzdr

  • 24. Data: 2007-07-11 15:44:36
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Złożyć na pismie zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa we właściwej rejonowo
    prokuraturze.
    JaC

    -----

    > Policja niewiele robi w tej sprawie, mineło już 7 dni a oni nawet nie ruszyli się
    po taśmy z banku...

  • 25. Data: 2007-07-12 08:47:45
    Od: "D." <d...@i...eu>

    > Złożyć na pismie zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa we właściwej rejonowo
    prokuraturze.

    Mam zamiar to zrobić zaraz po tym jak policja umorzy postępowanie, co
    pewnie szybko nastapi.
    Prokuratura ma obowiązek przyjąć sprawę ale tez nie musi przeprowadzić
    sledztwa.
    Zanim przeslę zawiadomienie do prokuratury wynajmę detektywa aby
    sprawdził kasjerkę z banku co mam nadzieję umocni dowody w tej
    sprawie
    a jeśli nie to rozwieje moje podejrzenia co do tej osoby.

  • 26. Data: 2007-07-12 12:32:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie PO, ale PRZED, czyli JUŻ.
    JaC