  • 1. Data: 2007-07-09 15:29:52
    Temat: Re: KK Citibank Plus
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > karta dopiero "weszła" i póki co jest wydawana tylko posiadaczom telefonu na
    > abonament w Plusie, uczestniczącym w programie 5 Plus.
    >
    > pozdr
    > Ewa

    Mnie mówiono na infolinii Citka, że dostali od Plusa wykaz abonentów,
    którym chcieliby karty zaproponować. Citek ma telefonować do klientów.
    Moje informacje są z pierwszego dnia kiedy to zaraz się informacje
    pokazały na stronie 5Plus. Konsultantka w 5Plus nic nie wiedziała o
    karcie praktycznego, tylko tyle, że należy telefonować do Citka.

  • 2. Data: 2007-07-09 19:50:52
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    k...@g...pl pisze:

    > Mnie mówiono na infolinii Citka, że dostali od Plusa wykaz abonentów,
    > którym chcieliby karty zaproponować. Citek ma telefonować do klientów.

    Mój ojciec dostał ulotkę i dziś miał telefon z Citi. Niestety (dla
    wiedzy grupowej) nie jest zainteresowany zmianą KK i nie dopytywał się o
    szczegóły. Pani tylko powiedziała, że jego numer został wybrany czy też
    wylosowany do otrzymania tej oferty.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/