  • 1. Data: 2007-07-09 08:50:49
    Temat: Inwestowanie w akcje - co byście polecili
    Od: Jan Słupicki <j...@g...com>

    Pewnie pomyśleliście że chcę wiedzieć jakie akcji będą rosły w
    najbliższym czasie ?
    Wprawdzie by się przydało ale chciałbym raczej wiedzieć jakie biuro
    maklerskie
    lub inny kanał zakupu akcji byście polecali z własnego doświadczenia.
    Aby było
    wygodnie (przez internet) i były niskie prowizje, a może jakieś inne
    czynniki były
    dla was istotniejsze ?

    --
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2007-07-09 08:59:19
    Temat: Re: Inwestowanie w akcje - co byście polecili
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    >Pewnie pomyśleliście że chcę wiedzieć jakie akcji będą rosły w
    >najbliższym czasie ?

    Tak jak wszyscy na grupei polecam biuro i akcje VW banku

    jk

  • 3. Data: 2007-07-09 09:03:41
    Od: Kris_eS <s...@U...uni.torun.pl>

    Jan Słupicki napisał(a):
> [...]
    > Aby było
    > wygodnie (przez internet) i były niskie prowizje, a może jakieś inne

    Witam. Bysmy polecili Google
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/topics?
    lnk=gschg&hl=pl
    To pytanie pojawia sie prawie co dnia a oferta biur maklerskich nie
    zmienia sie tak czesto.

    Ja mialem kiedys CDM i ten serwis odradzam szczerze. Nie da sie na tym
    pracowac, natomiast obslugia POKu jest bardzo mila, dzwonią i
    przypomnaja o waznych terminach - przynajniej w toruniu.
    Od 2 lat mam bosse i jestem bardzo zadowolony, w miare stabilny system,
    dostepnosc notowan na tel. kom. to bardzo fajna sprawa.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2007-07-09 13:23:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Tak jak wszyscy na grupei polecam biuro i akcje VW banku
    >
    > jk

    he he he

    a tak serio to jezeli jestes poczatkujacym inwestorem to polecam DI BRE w
    ofercie mBanku lub Multi, prowizja internetowa taka jak wszedzie = 0,39%
    min. 5 zł za obrot akcjami, ale nie placisz oplaty rocznej za konto
    (zazwyczaj kilkadziesiat zlotych)

    pozdr.
    RobertS