  • 1. Data: 2007-07-09 13:45:26
    Temat: KK Citibank Plus
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy ktos wie w jaki sposob mozna uzyskac Karte Citibank Plus

    http://www.5plusgsm.pl/5plus/promotion.do?id=8610
    "Chcesz wiedzieć więcej?
    Jeśli otrzymałeś już ulotkę o Karcie Kredytowej Citibank-Plus wkrótce
    skontaktuje się z Tobą konsultant i odpowie na wszystkie pytania. "

    a jesli nie dostalem a chce wiedziec wiecej?

    sam Citi mowi, ze jeszcze nic o karcie nie wiedza, a powyzsza informacja
    na stronie jest juz od miesiaca, tak samo na stronie Citi brak informacji
    jak karte dostac, przy innych kartach jest przycisk 'zloz wniosek'.
    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplwlnav&fDisp=Y&lNavID=9&noFrame=Y&hDisp=Y&
    tNavID=1&contentID=PLkkcitibankplus

    a.

  • 2. Data: 2007-07-09 14:19:19
    Temat: Re: KK Citibank Plus
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f6te5m$ef4$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
    > Czy ktos wie w jaki sposob mozna uzyskac Karte Citibank Plus

    Bylem w zeszlym tygodniu w oddziale Citi skladajac wniosek o KK (motoBP),
    ale pani mi sama proponowala karte plusa, wiec chyba sie da w oddziale
    zamowic. Zadzwon na infolinie i tam sprobuj, oni zyja z prowizji wiec stana
    na glowie zeby ci ta karte wydac :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-09 14:22:20
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skontaktuje się z Tobą konsultant i odpowie na wszystkie pytania. "
    >
    > a jesli nie dostalem a chce wiedziec wiecej?

    karta dopiero "weszła" i póki co jest wydawana tylko posiadaczom telefonu na
    abonament w Plusie, uczestniczącym w programie 5 Plus.

    pozdr
    Ewa

  • 4. Data: 2007-07-09 14:32:26
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ewa <e...@w...pl> wrote:

    > karta dopiero "wesz?a" i póki co jest wydawana tylko posiadaczom telefonu na
    > abonament w Plusie, uczestnicz?cym w programie 5 Plus.

    Jestem w programie 5plus, mam telefon w plusie, bylem w odziale Citi - na
    razie nie da rady, nie wiedza kiedy bedzie mozna.

    a.

  • 5. Data: 2007-07-09 22:17:37
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]
    > skontaktuje się z Tobą konsultant i odpowie na wszystkie pytania. "
    >
    > a jesli nie dostalem a chce wiedziec wiecej?

    Ze tak powiem...a co z Citi-Era ? Mozna ja przedluzac w nieskonczonosc i czy
    umowa dalej obowiazuje (dodatkowe punkty Era za uzywanie karty przynajmniej
    1 raz w mies.) ?

    Moze ktos wie ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 6. Data: 2007-07-10 05:07:02
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a jesli nie dostalem a chce wiedziec wiecej?

    Jesli jestes z Wawy moge dac Ci namiar na sprawnego agenta citi. U mnie
    procedura trwala krotko pomimo, ze jestem dosyc nietypowy pod wzgledem
    ichnich procedur formalnych. Karta oczywiscie przyznana bez problemow:
    zarowno limit jak i jej rodzaj.

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 7. Data: 2007-07-10 09:51:37
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 23:17:37 +0100, ra9om1ak napisał(a):

> [...]
    > umowa dalej obowiazuje (dodatkowe punkty Era za uzywanie karty przynajmniej

    Z tego co kojarze karta jest/będzie wycofana, bo się nie sprawdziła.

  • 8. Data: 2007-07-10 11:32:53
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.07.10.09.51.37.99603@hashzero.net...

    cc visa era będzie działać do konca b.r. Potem klienci dostaną propozycję
    bezpłatnej wymiany na inny, dowolny rodzaj karty. Podobno...

    pozdr
    Ewa

  • 9. Data: 2007-07-11 08:44:04
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Ewa napisał(a):
    > cc visa era będzie działać do konca b.r. Potem klienci dostaną propozycję
    > bezpłatnej wymiany na inny, dowolny rodzaj karty. Podobno...

    Ja juz bezplatnie wymienilem na citi BP :-) sam o to poprosilem.

    > pozdr
    > Ewa

    pozdr, krzysn