  • 1. Data: 2007-07-09 11:58:38
    Temat: === dobra KK a BIK ===
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Krótko, pomijam nieistotne informacje.
    czerwiec 2006 - zamknięcie wg BIKu "złego" kredytu (kwota ok.2600, kredyt
    wisiał kilka lat, można powiedzieć, że bez mojej wiedzy)
    grudzień 2006 - kredyt hipoteczny w BPH, bez kłopotu
    hipoteczny spłacany bez dnia opóźnienia, rata 1600 PLN, bez osób na
    utrzymaniu, prowadzę działalność.
    ub rok dochód ok. 10 0000 pln/m-c
    bieżący około 30-40% więcej.

    szukam banku, który wyda mi KK, limit około 20-40 tysięcy, żadnych zaległości
    w US czy ZUS, mogę się wylegitymować czym tylko chcą.

    gdzie bym się nie zwrócił, to kicha.
    mam kartę, ale pod zastaw lokaty, a chciałbym zwolnić te środki i mieć
    najnormalniejszą.
    aha, i z jakimś normalnym oprocentowaniem, z logicznym gp, chętnie z
    możliwością przelewów z rachunku karty, choć do tej pory nie korzystałem z
    tego dobrodziejstwa, ale czytam, że to niezły bajer :)

    ok, czy jest taki bank?

    --
    igoR

  • 2. Data: 2007-07-09 12:08:59
    Temat: Re: === dobra KK a BIK ===
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > możliwością przelewów z rachunku karty, choć do tej pory nie korzystałem z
    > tego dobrodziejstwa, ale czytam, że to niezły bajer :)

    Napisz w jakim banku jest ta karta żeby Ci nie zaproponować przeniesienie
    własnie do tego banku.

    Kartę można przeniesć do innego banku przedstawiając 3 ostatnie wyciagi z
    karty. Na grupie polecają Rajfiego i Millenium, do BPH w ten sposób też
    można przeniesć.
    W ten sposób uzyskasz kartę w innym banku, a ze starej zrezygnujesz i
    uzyskasz środki z blokady.

    Darek

  • 3. Data: 2007-07-09 13:13:09
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Napisz w jakim banku jest ta karta żeby Ci nie zaproponować przeniesienie
    > własnie do tego banku.

    Mam w Mulibanku.

> [...]
    > można przeniesć.
    > W ten sposób uzyskasz kartę w innym banku, a ze starej zrezygnujesz i

    Tak, ale zaproponują mi ten sam limit, bądź nieco wyższy, co mnie nie
    satysfakcjonuje.
    Chciałbym być "rozpatrzony" na normalnych zasadach, i mieć limit wynikający z
    moich dochodów.

    --
    igoR

  • 4. Data: 2007-07-09 13:30:56
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > satysfakcjonuje.
    > Chciałbym być "rozpatrzony" na normalnych zasadach, i mieć limit

    W BPH limit do KK to max 4xdochód netto.

    Darek

  • 5. Data: 2007-07-09 14:22:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f6tc95$3sr$1@inews.gazeta.pl, *=== igoR ===* wrote:

    > Tak, ale zaproponują mi ten sam limit, bądź nieco wyższy, co mnie nie
    > satysfakcjonuje.
    > Chciałbym być "rozpatrzony" na normalnych zasadach, i mieć limit
    > wynikający z moich dochodów.

    Tylko widzisz:
    - masz brzydko w BIKu
    - banki nie lubie dawac kredytow tym co maja dzialalnosc gospodarcza
    - masz kredyt hipoteczny (pewnie duzy)
    - wnioskujesz o karte z dosc wysokim limitem

    Dlatego dostajesz odmowy.
    Trzy magiczne slowa: Obniz swoje wymagania :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-07-09 20:06:38
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    > - banki nie lubie dawac kredytow tym co maja dzialalnosc gospodarcza

    eeee, bez przesady, mam DG i bez problemow dostalem
    kr hipoteczny, a i KK zmienialem, wyrabialem (takze na podstawie dochodow) i
    nie bylo nigdy problemow.
    Teraz banki juz inaczej patrza na DG.
    Tak samo z dochodami na UZ/UoDz - nawet pod te umowy banki
    daja kredyty.

    pzdr
    tomek