  • 11. Data: 2007-07-10 11:05:13
    Temat: Re: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    Od: "D." <d...@i...eu>

    On 9 Lip, 20:15, "jst" <l...@W...pl> wrote:
    > O tym że duża kwota w funtach ( w pln ponad : 20 000 ) została wypłacona z
    > banku nie wiedział nikt.
    >
    > Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że ktoś z banku np w.w.
    > kasjerka dał tzw. "cynk". Sprawa jest prosta -wystarczy tzw. wariograf
    > (wykrywacz kłamstw). Jesli którys z pracowników banku się nie zgodzi -to
    > wiadomo kto w tym maczał palce.
    >
    > pzdr

    Niestety policja wariografem nie dysponuje tylko prokuratura a pozatym
    nie jest on dowodem w sądzie. Takie jest polskie prawo. dzięki za
    pomoc. Gdyby ktos miał jeszcze jakies pomysły to będę bardzo wdzięczna
    za info.

  • 12. Data: 2007-07-10 11:22:54
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    .com...
    Moja znajoma z którą mieszkam miała w banku WBK konto walutowe,
    któregos dnia wypłaciła w kasie wszystkie pieniądze gdyż były jej
    bardzo potrzebne. Po kilku dniach okradziono nam mieszkanie.
    (...)
    Co ciekawe kasjerka w banku ( młoda
    dziewczyna) bardzo niemiła zadawała mojej koleżance pytanie typu:
    gdzie Pani studiuje, czy wybiera się Pani zagranicę...
    Z naszego mieszkania nie zniknął praktycznie żaden sprzet poza
    telefonem, apatatem cyfrowym i laptopem ( leżały na stole ) i
    "tandetna" bizuterią, ktora nawet nie przypominała złota.

    To jest całkiem prawdopodobne, w wielu bankach oszczędza się na pensjach
    pracowników.
    Może dziewczyna sobie dorabiała do niskiej pensji, całkiem prawdopodobne, że
    do
    stażu absolwenckiego.
    Obracać w ciągu dnia milionami, specjalnie ukraść nie ma co, wynieść (prócz
    ulotek) też nic nie można
    a taką informacje o kliencie to nie problem wynieść i na niej zarobić.
    Mi po szkole zaproponowano staż w banku na stanowisku kasjera za 200 zł.!!!,
    na całe szczęście odmówiłem, dzięki temu jestem na wolności :)

    Pozdr. Piotr Grela

  • 13. Data: 2007-07-10 11:45:47
    Od: Konrad Baśkiewicz <kb@_skaksujtobonielubiespamu_kab.pl>

    D. napisał(a):
    > TAK, byla sledzona, zauważyła to w dniu kradzieży jak wracała do domu.
    > Od przystanku autobusowego aż pod blok jechał za nią powoli samochód.
    > Jechal za nia nawet po chodniku az pod samą klatke po czym z piskiem
    > opon odjechał.

    I nie wzbudziło to jej najmniejszych podejrzeń? Żadnych?
    Gratuluję.

    --
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Konrad Baśkiewicz

  • 14. Data: 2007-07-10 12:09:39
    Od: "D." <d...@i...eu>

    On 10 Lip, 13:45, Konrad Baśkiewicz
    <kb@_skaksujtobonielubiespamu_kab.pl> wrote:

    > I nie wzbudziło to jej najmniejszych podejrzeń? Żadnych?
    > Gratuluję.
    >
    > --
    > Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    > Konrad Baśkiewicz

    Gdy ją sledzono nie wiedziała jeszzce o włamaniu, myslała ze ktos ją
    zaczepia i nie reagowała.

  • 15. Data: 2007-07-10 15:54:30
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    "Niestety policja wariografem nie dysponuje tylko prokuratura a pozatym
    nie jest on dowodem w sądzie"

    To,że nie jest on dowodem w sprawie wiadomo od dawna. Napisałem, że sprawa
    jest prosta ponieważ jest wąski krąg podejrzanych - pracowników oddziału
    banku. A jak pracę operacyjną poprowdzi policja to juz osobny rozdział.
    Powinna tak:
    1) selekcja pracowników banku wariografem i typowanie podejrzanego
    2) sprawdzenie jego kontaktów ( bilingi i wywiad środowiskowy)

    itp itd

    Pytanie tylko czy policji sie będzie chciało

    pzdr

  • 16. Data: 2007-07-10 15:56:28
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Stara metoda "na osła z zabłoconym brzuchem" ;)
    >
    > Weź się nie ośmieszaj...

    Widać że niewiele masz wspólnego z prowadzeniem śledztw a Twoja wiedza w tej
    kwestii to to, co obejrzysz na amerykańskich filnmach

    pzdr

  • 17. Data: 2007-07-10 17:03:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jst napisał(a):
    > Widać że niewiele masz wspólnego z prowadzeniem śledztw a Twoja wiedza w tej
    > kwestii to to, co obejrzysz na amerykańskich filnmach

    Za to twoja wiedza na temat prowadzenia postepowania karnego pochodzi
    chyba z komiksow :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-07-10 17:06:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Grela (interpio) napisał(a):
    > To jest całkiem prawdopodobne, w wielu bankach oszczędza się na pensjach
    > pracowników.

    No coz... nie kazdy sie rodzi zlodziejem. Idac tym tokiem myslenia to
    policjant, ktory zarabia 1500zl "na reke" (a takich jest najwiecej)
    powinien wziasc giwere i po godzinach pracy isc sobie "dorobic" na miasto.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-07-10 18:17:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-10 17:54, jst stwierdził, że:
    [cut-brednie]
    > 1) selekcja pracowników banku wariografem i typowanie podejrzanego

    Hehe.

    > 2) sprawdzenie jego kontaktów ( bilingi i wywiad środowiskowy)

    Hehehe.

    > itp itd
    >
    > Pytanie tylko czy policji sie będzie chciało

    Ty to byś się nadawał do filmu "Inspektor Gadget".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2007-07-10 20:26:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jst wrote:

    > Widać że niewiele masz wspólnego z prowadzeniem śledztw a Twoja wiedza w tej
    > kwestii to to, co obejrzysz na amerykańskich filnmach

    Piszesz o sobie. To właśnie w amerykańskich filmach wariografy działają
    skutecznie.