  • 1. Data: 2007-07-09 16:01:27
    Temat: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    Od: d...@i...eu

    Moja znajoma z którą mieszkam miała w banku WBK konto walutowe,
    któregos dnia wypłaciła w kasie wszystkie pieniądze gdyż były jej
    bardzo potrzebne. Po kilku dniach okradziono nam mieszkanie. Włamano
    się przez okno na parterze pomiędzy 11:00 a 18:00 dnia 2 lipca. O tym
    że duża kwota w funtach ( w pln ponad : 20 000 ) została wypłacona z
    banku nie wiedział nikt. Co ciekawe kasjerka w banku ( młoda
    dziewczyna) bardzo niemiła zadawała mojej koleżance pytanie typu:
    gdzie Pani studiuje, czy wybiera się Pani zagranicę...
    Z naszego mieszkania nie zniknął praktycznie żaden sprzet poza
    telefonem, apatatem cyfrowym i laptopem ( leżały na stole ) i
    "tandetna" bizuterią, ktora nawet nie przypominała złota. Zostały w
    mieszkaniu takie rzeczy jak: modem internetowy, telewizor, wieza, dvd,
    głośniki, rower, markowe męskie perfumy, ipod, aparat lustrzanka.
    Mieszkanie nie nie było nawet dobrze przeszukane, bałagan był
    niewielki tak jakby złodziej wiedział po co przyszedł. Policja
    niewiele robi w tej sprawie, mineło już 7 dni a oni nawet nie ruszyli
    się po taśmy z banku...

    Jeśli ktokolwiek miał podobną sytuację, będę bardzo wdzięczna za
    informację.
    Kontakt mailowy: d...@i...eu