  • 1. Data: 2007-07-09 08:44:44
    Temat: Konto Nestor w Banku Pocztowym a nerwy "Seniorki"
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Namówiłem swoją matkę do założenia konta, mówię mamo załóż konto w
    PKO BP - to i debet będziesz miała i szybciej Ci będziesz miała pieniądze
    niż do tej pory listonosz Ci przynosił.
    Matka moja: gdzie będę chodziła, kiedy blisko jest poczta, założę konto w
    banku pocztowym a to taka dobra instytucja nawet w wojnę działała.

    I z złożeniem tego konta zaczęły się jaja:
    - bo pieniądze wysłane z ZUS-u 5 lipca - do tej pory nie są dostępne na
    koncie
    - przysłane hasło lub numer klienta są wadliwe niesposób
    załatwić cokolwiek na infolinii
    - nie będzie można wziąść debetu, pomimo obietnic
    pracownicy poczty

    Omijajcie pocztę i Bank Pocztowy.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela

    "Najnowsze badania wykazują, ze 3 z 10 Polakow żyje w stresie,
    pozostałych 7 - w Londynie."

  • 2. Data: 2007-07-11 13:16:06
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    > I z złożeniem tego konta zaczęły się jaja:
    > - bo pieniądze wysłane z ZUS-u 5 lipca - do tej pory nie są dostępne na
    > koncie

    Proponuje zadzwonić do ZUSu i upewnić się że pieniążki poszły na właściwy
    rachunek.

    > - przysłane hasło lub numer klienta są wadliwe niesposób
    > załatwić cokolwiek na infolinii

    Przeczytaj jeszcze raz wszystko to co dostałeś z BP. I zwróć uwage na numer
    klienta.
    Pod gwiazdką ukrywa się ostatnia cyfra numeru. Zagwiazdkowaną cyfrę
    i tym samym pełny numer klienta znajdziesz przykładowo na blankietach
    służących
    do wypłat przysłanych w pakiecie startowym.

    > - nie będzie można wziąść debetu, pomimo obietnic
    > pracownicy poczty

    Debetu owszem nie, ale kredyt odnawialny w ROR jak najbardziej

    Pozdrawiam
    Gall Anonim

  • 3. Data: 2007-07-11 15:24:18
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik "Gall Anonim" <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje zadzwonić do ZUSu i upewnić się że pieniążki poszły na właściwy
    > rachunek.
    ZUS jak zwykle wysłał 5 lub 6 każdego miesiąca.

    > Przeczytaj jeszcze raz wszystko to co dostałeś z BP. I zwróć uwage na
    numer
    > klienta.
    > Pod gwiazdką ukrywa się ostatnia cyfra numeru.
    Wszystkiego próbowałem, może przysłane hasło w dniu 02.07.2007r.
    działało tylko określonym na wydruku dniu tj. 30.06.2007.

    > Debetu owszem nie, ale kredyt odnawialny w ROR jak najbardziej
    Właściwie mam nadzieję sprawa zamknięta, wysłałem do centrali w Bydgoszczy
    pismo o rozwiązanie umowy i zamknięcie konta.
    Pomimo niepochlebnych opinii, wyrażanych przez sąsiada, który pracuje na
    poczcie o działalności swojej firmy, pozwoliłem mojej Matce na podpisanie
    umowy z Bankiem Pocztowym.
    Eh "mea maxima culpa" - mogłem założyć konto w Inteligo poprzez internet,
    bez problemu i szybko.
    Ciekawi mnie czy na poczcie dalej za opłacenie rachunku pobierają 3,5 zł.?
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela

  • 4. Data: 2007-07-11 16:40:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Piotr Grela (interpio) napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ciekawi mnie czy na poczcie dalej za opłacenie rachunku pobierają 3,5 zł.?

    Wpłata na konto w innym banku - do 1000zł opłata 2,50 >1000zł dużo drożej.
    Chyba, że chodzi o prowizje związane z Bankiem Pocztowym - tego nie wiem.

    Arek

  • 5. Data: 2007-07-25 13:29:33
    Od: interpio <i...@d...pl>

    13 lipca została wypowiedziana umowa o porwadzeniu konta w Banku
    Pocztowym i za te parę dni funkcjonowania konta
    Pan Piotr Domaradzki Dyrektor Departamentu Wsparcia Operacyjnego
    przysłał mi pismo o zapłatę 17,90 zł. za czynności związane z obsługą
    rachunku.
    Skąd się ta opłata wzięła to nie wiem, bo miesięczna opłata za
    prowadzenie konta miała wynieść niecałe 4 zł.

    Mam żal do przedstawicielki Banku Pocztowego Pani Kamili D. z urzędu
    pocztowego w Olesnicy przy ul. Krzywoustego za wprowadzenie mnie i
    mojej matki w błąd co do funkcjonowania konta NESTOR i do fałszywej
    informacji co do możliwości skorzystania z debetu.

    Czemu Poczta Polska i Bank Pocztowy - tak miernie opłaca swoich
    pracowników przecież to wpływa negatywnie na morale własnych
    pracowników jak na opinii klientów wobec tych instytucji.