eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK › Re: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    From: "D." <d...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    Date: Thu, 12 Jul 2007 01:47:45 -0700

    > Złożyć na pismie zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa we właściwej rejonowo
    prokuraturze.

    Mam zamiar to zrobić zaraz po tym jak policja umorzy postępowanie, co
    pewnie szybko nastapi.
    Prokuratura ma obowiązek przyjąć sprawę ale tez nie musi przeprowadzić
    sledztwa.
    Zanim przeslę zawiadomienie do prokuratury wynajmę detektywa aby
    sprawdził kasjerkę z banku co mam nadzieję umocni dowody w tej
    sprawie
    a jeśli nie to rozwieje moje podejrzenia co do tej osoby.