  • 1. Data: 2007-07-09 16:00:36
    Temat: wlamanie do mieszkania po wyplaceniu gotówki z banku WBK
    Od: d...@i...eu

    Moja znajoma z którą mieszkam miała w banku WBK konto walutowe,
    któregos dnia wypłaciła w kasie wszystkie pieniądze gdyż były jej
    bardzo potrzebne. Po kilku dniach okradziono nam mieszkanie. Włamano
    się przez okno na parterze pomiędzy 11:00 a 18:00 dnia 2 lipca. O tym
    że duża kwota w funtach ( w pln ponad : 20 000 ) została wypłacona z
    banku nie wiedział nikt. Co ciekawe kasjerka w banku ( młoda
    dziewczyna) bardzo niemiła zadawała mojej koleżance pytanie typu:
    gdzie Pani studiuje, czy wybiera się Pani zagranicę...
    Z naszego mieszkania nie zniknął praktycznie żaden sprzet poza
    telefonem, apatatem cyfrowym i laptopem ( leżały na stole ) i
    "tandetna" bizuterią, ktora nawet nie przypominała złota. Zostały w
    mieszkaniu takie rzeczy jak: modem internetowy, telewizor, wieza, dvd,
    głośniki, rower, markowe męskie perfumy, ipod, aparat lustrzanka.
    Mieszkanie nie nie było nawet dobrze przeszukane, bałagan był
    niewielki tak jakby złodziej wiedział po co przyszedł. Policja
    niewiele robi w tej sprawie, mineło już 7 dni a oni nawet nie ruszyli
    się po taśmy z banku...

    Jeśli ktokolwiek miał podobną sytuację, będę bardzo wdzięczna za
    informację.
    Kontakt mailowy: d...@i...eu

  • 2. Data: 2007-07-09 16:01:50
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mieszkanie nie nie było nawet dobrze przeszukane, bałagan był
    > niewielki tak jakby złodziej wiedział po co przyszedł. Policja

    Była śledzona ... ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-07-09 16:55:59
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    I dlatego ja wypłacam w internetowym banku VW bank, więc mnie napaść nie
    mogą (bo wirtualny)

    jkolina

  • 4. Data: 2007-07-09 18:15:08
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    O tym że duża kwota w funtach ( w pln ponad : 20 000 ) została wypłacona z
    banku nie wiedział nikt.

    Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że ktoś z banku np w.w.
    kasjerka dał tzw. "cynk". Sprawa jest prosta -wystarczy tzw. wariograf
    (wykrywacz kłamstw). Jesli którys z pracowników banku się nie zgodzi -to
    wiadomo kto w tym maczał palce.

    pzdr

  • 5. Data: 2007-07-09 19:26:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jst wrote:

> [...]
    > kasjerka dał tzw. "cynk". Sprawa jest prosta -wystarczy tzw. wariograf
    > (wykrywacz kłamstw). Jesli którys z pracowników banku się nie zgodzi -to

    ROTFL

    Stara metoda "na osła z zabłoconym brzuchem" ;)

    Weź się nie ośmieszaj...

  • 6. Data: 2007-07-09 19:31:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d...@i...eu wrote:

    [ciach]

> [...]
    > mieszkaniu takie rzeczy jak: modem internetowy, telewizor, wieza, dvd,
    > głośniki, rower, markowe męskie perfumy, ipod, aparat lustrzanka.

    Telewizor i całą resztę trzeba by rozłączać, dźwigać - myślisz, że każdy
    włamywacz przyjeżdża dostawczakiem? ;>

    BTW: perfumy... Wg. ciebie napoczęte perfumy to łakomy kąsek dla
    złodzieja? Uff, dobrze, że nie mam napoczętych puszek z kawiorem ;->

    > Mieszkanie nie nie było nawet dobrze przeszukane, bałagan był
    > niewielki tak jakby złodziej wiedział po co przyszedł. Policja

    Albo się śpieszył.

    > niewiele robi w tej sprawie, mineło już 7 dni a oni nawet nie ruszyli
    > się po taśmy z banku...

    A co mają do tego taśmy z banku? Przecież to nie w banku ją napadli...

  • 7. Data: 2007-07-09 21:13:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Co ciekawe kasjerka w banku ( młoda
    > dziewczyna) bardzo niemiła zadawała mojej koleżance pytanie typu:
    > gdzie Pani studiuje, czy wybiera się Pani zagranicę...

    na ktore nie musiala odpowiadac...
    zbieg okolicznosci lub sprawa nie do udowodnienia, zlodziej pewnie szukal
    gotowki, gdyz byc moze widzial, ze znajoma wyplacila wieksza kase w banku,
    dobrze ze jej po drodze nie napadl

    przykra sprawa, ale nic nie da sie zrobic

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-07-10 10:54:13
    Od: "D." <d...@i...eu>

    On 9 Lip, 18:01, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Była śledzona ... ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Kraków,http://kp.oz.pl

    Tak, była sledzona. Zauważyła to w dniu kradzieży. Od przystanku
    autobusowago aż pod dom jechał za nia powoli granatowy samochód.
    Wjechał za nią na chodnik prawie pod samą kladke i z piskiem opon
    odjechał.

  • 9. Data: 2007-07-10 10:58:14
    Od: "D." <d...@i...eu>

    > Była śledzona ... ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Kraków,http://kp.oz.pl

    TAK, byla sledzona, zauważyła to w dniu kradzieży jak wracała do domu.
    Od przystanku autobusowego aż pod blok jechał za nią powoli samochód.
    Jechal za nia nawet po chodniku az pod samą klatke po czym z piskiem
    opon odjechał.

  • 10. Data: 2007-07-10 11:00:45
    Od: "D." <d...@i...eu>