  • 11. Data: 2005-07-12 08:12:52
    Temat: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:

    > przyzwyczajenie - zawsze po "zrealizowano" zmienialo sie saldo... jak sie
    > nie zmienialo - to relogin pomagal... jak nadal nic - kolejne wykonanie
    > przelewu

    Jak czytam coś takiego to utwierdzam sie tylko w przekonaniu, ze od bph
    trzeba trzymać się z dala :)
    Jak przyjdzie pekao, to zapewne zaora Profile ;)

  • 12. Data: 2005-07-12 09:22:16
    Temat: BPH cd jazdy bez trzymanki
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kiedy sie w koncu w dniu wczorajszym po okolo 3 godzinach prob jakims cudem
    zalogowalem (zreszta pozniej i tak logowanie znowu bylo niemozliwe),
    zrobilem przelew ze wspomnianego konta, we wspomnianym banku, niestety nie
    potrafie precyzyjnie okreslic o ktorej godzinie, czy przed, czy po 14.20
    (jest to o tyle istotne, ze jesli przed 14.20, to kasa wyszla wczoraj
    jeszcze, jesli zas po 14.20-dopiero dzisiaj rano). Na swistku mam niestety
    tylko date, godzina wykonania przelewu pozostaje tajemnica. Po wczorajszych
    doswiadczeniach, nie ufam juz zadnemu swistkowi spozadzonemu elektronicznie,
    niewymagajacemu podpisu, ani stempla, nie ufam tez wlasnym oczom, co widza w
    ciemnosciach sezamu na ekranie komputera.

    Dzwonie wiec na 0 801 32 32 32, wklepuje kody, hasla, tajne numery odpalajce
    wejscie do sezama, prosze laske o info, o ktorej przelew wyszedl, ona na to:

    "Przelewy wychodza z naszego banku nastepujacymi sesjami: ble, ble, ble".

    "Prosze Pani, pytam o konkretny przelew".

    "Jesli wyszedl ta sesja, to zaksiegowany wtedy i wyszedl wtedy. Jesli zas
    tamta sesja, to wyszedl wtedy".

    "Prosze Pani pytam o konkretny przelew".

    "Od nas przelewy wychodza nastepujacymi sesjami: ble, ble, ble".

    "Prosze Pani pytam o konkretny przelew".

    "Prosze Pana, nie mam takich informacji".

    "W zwiazku z tym prosze mnie skierowac gdzies, gdzie maja."

    "Nie ma takiej osoby w naszym banku".

  • 13. Data: 2005-07-12 09:27:24
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    > Jak czytam coœ takiego to utwierdzam sie tylko w przekonaniu, ze od bph
    > trzeba trzymać się z dala :)
    > Jak przyjdzie pekao, to zapewne zaora Profile ;)

    OK, ale gdzies przeciez konto trzeba miec. Ktos nam placi za prace, placimy
    rachunki, czasami pozwalamy sobie na luksus wyjscia na zakupy i bardzo
    przepraszam, ze osmielamy sie wolec placic plastykiem niz gotowka.

    Gdzie, tzn. w ktorym banku jest w miare BEZBOLESNIE (wiadomo, ze sa wypadki
    losowe, burza i piorun dupnie i unieruchomi wszystko, ale w BPH ciagle
    pioruny wala).

  • 14. Data: 2005-07-12 12:53:52
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-12, <n...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > losowe, burza i piorun dupnie i unieruchomi wszystko, ale w BPH ciagle

    Ja mam w tej chwili dwa zasadnicze:
    - MultiBank
    - ING Bank Śląski

    I w obu naprawdę jest sensownie. ING jest trochę drogowaty (Komfort 15 PLN),
    ale powiedzmy sobie szczerze - różnica pomiędzy 5-6 PLN a 15 to dwa piwa.
    Jako, że piwa prawie wogole nie pijam - jakoś przeżywam opłatę.
    W zamian jak coś załatwiam to i oddzwaniają, i informują jak się coś przedłuża.
    Ostatnio przy KK kobieta ze dwa razy dzwoniła, informując kiedy będzie i
    dlaczego jeszcze nie ma ...z własnej woli nieprzymuszonej :)
    Szczecze w moim oddziale nazwa konta w ING odzwierciedla poziom obsługi.

    MultiBank - dobrze działająca maszyna bez żadnej inwencji z własnej strony :)
    Jak coś załatwić chcesz - na ogół daje się ale czasami jakaś "procedura"
    potrafi napsuć krwi - przykład:
    Składam wniosek o debetówkę wypukłą: - po 14 dniach odmowa - mają być wpływy
    min 1000 PLN/miesięcznie - w jednym miesiącu przelew przyszedł nie do 30 ale
    1 nowego miesiąca - no i w tym nie było, reklamacja G... dała
    - a w ING jak problem nietypowy - idę do Dyrektora odziału mówię w czym rzecz
    i na ogół "da się załatwić Panie Marcinie"...i wcale nie mam jakichś tam wpływów
    niebotycznych...

    Jak czytam tą grupę to jakieś dziwne szczęście mam do oddziału.
    Ostatnio i na ING i na Multi psioczą :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2005-07-12 13:00:41
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Marcin Jurczuk wrote:
    > On 2005-07-12, <n...@N...gazeta.pl> wrote:
    > (...)
    > Jak czytam tą grupę to jakieś dziwne szczęście mam do oddziału.
    > Ostatnio i na ING i na Multi psioczą :P

    szczęście owszem masz. mój wniosek o vcc - jak kamień w wodę.
    a co do multi - róznie, kiedyś kobieta do mnie zadzwoniła po tym jak
    dzień wcześniej zapytałem o coś, czego nie wiedziała, innym razem
    załatwiałem coś na multilinii przez .5h

  • 16. Data: 2005-07-12 13:34:25
    Temat: Re: BPH cd jazdy bez trzymanki
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > kasa wyszla wczoraj jeszcze, jesli zas po 14.20-dopiero dzisiaj rano). Na
    > swistku mam niestety tylko date, godzina wykonania przelewu pozostaje

    Przez tą jazdę bez trzymanki zrobisz sobie kiedyś kuku. Póki co chwyć się
    rejestru zdarzeń. Jest taki na twoim rachunku, a tam lista operacji z
    dokładnością co do jednej minuty. Powinna cię nieco uspokoić.

  • 17. Data: 2005-07-12 16:27:47
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Dzwonie wiec na 0 801 32 32 32, wklepuje kody, hasla, tajne numery
    > odpalajce
    > wejscie do sezama, prosze laske o info, o ktorej przelew wyszedl, ona na
    > to:

    [cut]

    > "Nie ma takiej osoby w naszym banku".

    Oddział wie o której godzinie jest zaksięgowany przelew (obciążenie
    rachunku).
    Mozna też pewnie sprawdzić którą sesja elixiru wyszło ale to jest za dużo
    roboty.

    Darek

  • 18. Data: 2005-07-12 18:00:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Jul 2005 01:37:31 +0200, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    >raczej doswiadczenia z tym systemem - naprawde rozne dziwne rzeczy sie w nim
    >dzieja... sezam jest naprawde ok - pod warunkiem ze dziala - a o to ostatnio
    >jest trudno

    ja na przyklad wczoraj wieczorkiem poznym zalogowalem sie do swojej
    karty kredytowej po paru tygodniach jej nieuzywania, i widze: Srodki
    dostepne: 68,40. Troche mnie scielo z nog, bo powinno byc 3100, no
    wiec wchodze sobie w transakcje, zobaczyc kto tam sobie co kupil moja
    karta, a tam tylko 2,50 - zaj...li sobie za nieuzywanie. Wcale mnie to
    nie uspokoilo, bo transakcje pojawiaja sie z okolo tygodniowym (jak
    dobrze pojdzie) opoznieniem, wlaze wiec w jeszcze inne miejsce -
    szczegoly karty, a tam saldo dostepne 3097,50.

    Niejedno juz w Sezamie widzialem, ale dalej nie przestaje mnie
    zadziwiac. Skad u licha wzieli ta kwote 68,40? Pewnie mialem akurat
    taka pare miesiecy temu :-) Dzis juz jest prawidlowo.
    Polecam Sezama tylko osobom bez klopotow sercowych :)

    G.

  • 19. Data: 2005-07-12 18:21:54
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

> [...]
    > taka pare miesiecy temu :-) Dzis juz jest prawidlowo.
    > Polecam Sezama tylko osobom bez klopotow sercowych :)

    Problemy, o ktorych piszesz, to tzw. odlaczenie sie rachunkow KK od glownego
    systemu bankowego, czy jakas taka inna bzdura.
    Mam KK w BPH (wlasnie ja zamykam) od ok. 7 miesiecy i zdarzylo mi sie to juz
    z 5 razy. Konsekwencja tego odlaczenia sie jest to, ze widzisz bzdury (np. z
    dostepnymi srodkami).

    Ale o oplacie 2,50 za nieuzywanie KK, to jeszcze nie slyszalem, co jeszcze
    bardziej utwierdza mnie w przekonaniu o zamknieciu tego kramu (o oplacie
    2,50 za nieuzywanie debetowki Maestro wydawanej np. do srebrnego SEZAMA
    owszem).

  • 20. Data: 2005-07-12 18:26:24
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    > Przez tą jazdę bez trzymanki zrobisz sobie kiedyś kuku. Póki co chwyć się
    > rejestru zdarzeń. Jest taki na twoim rachunku, a tam lista operacji z
    > dokładnością co do jednej minuty. Powinna cię nieco uspokoić.

    Oprocz tego, ze ironizujesz, to jeszcze w bledzie grzezniesz.
    Ktos z mojej rodziny, robil dn. wczorajszym przelew z SEZAMA, komunikat na
    ekranie, ze przelew przyjety do realizacji, tylko ze ani sladu po przelewie
    w historii, ani w rejestrze zdarzen, az do dzisiaj, do ok. 16.00