    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH cd jazdy bez trzymanki
    Date: Tue, 12 Jul 2005 09:22:16 +0000 (UTC)

    Kiedy sie w koncu w dniu wczorajszym po okolo 3 godzinach prob jakims cudem
    zalogowalem (zreszta pozniej i tak logowanie znowu bylo niemozliwe),
    zrobilem przelew ze wspomnianego konta, we wspomnianym banku, niestety nie
    potrafie precyzyjnie okreslic o ktorej godzinie, czy przed, czy po 14.20
    (jest to o tyle istotne, ze jesli przed 14.20, to kasa wyszla wczoraj
    jeszcze, jesli zas po 14.20-dopiero dzisiaj rano). Na swistku mam niestety
    tylko date, godzina wykonania przelewu pozostaje tajemnica. Po wczorajszych
    doswiadczeniach, nie ufam juz zadnemu swistkowi spozadzonemu elektronicznie,
    niewymagajacemu podpisu, ani stempla, nie ufam tez wlasnym oczom, co widza w
    ciemnosciach sezamu na ekranie komputera.

    Dzwonie wiec na 0 801 32 32 32, wklepuje kody, hasla, tajne numery odpalajce
    wejscie do sezama, prosze laske o info, o ktorej przelew wyszedl, ona na to:

    "Przelewy wychodza z naszego banku nastepujacymi sesjami: ble, ble, ble".

    "Prosze Pani, pytam o konkretny przelew".

    "Jesli wyszedl ta sesja, to zaksiegowany wtedy i wyszedl wtedy. Jesli zas
    tamta sesja, to wyszedl wtedy".

    "Prosze Pani pytam o konkretny przelew".

    "Od nas przelewy wychodza nastepujacymi sesjami: ble, ble, ble".

    "Prosze Pani pytam o konkretny przelew".

    "Prosze Pana, nie mam takich informacji".

    "W zwiazku z tym prosze mnie skierowac gdzies, gdzie maja."

    "Nie ma takiej osoby w naszym banku".