  • 1. Data: 2005-07-11 14:58:59
    Temat: pytanie do posiadaczy konta w multi
    Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl>

    czesc

    mam takie pytanie: czy przelew z rachunku oszczednosciowego na multikonto
    mozna dowolnie modyfikowac? Czy tez jest on zawsze skierowany na multikonto
    bez mozliwosci zmian?

    pozdro

  • 2. Data: 2005-07-11 15:19:40
    Temat: Re: pytanie do posiadaczy konta w multi
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mierzwoj wrote:
> [...]
    > mozna dowolnie modyfikowac? Czy tez jest on zawsze skierowany na multikonto

    Jeśli można to przez Konsultantkę, która pewnie tego nie zrobi
    Co i tak nie ma znaczeenia, bo w regulaminie RO, jes zapisane, że
    wszelkie rozliczenia mają iść via multikonto (tylko po co NRB dla RO w
    takim wypadku ?)

    KJ

  • 3. Data: 2005-07-11 15:33:48
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Co i tak nie ma znaczeenia, bo w regulaminie RO, jes zapisane, że
    > wszelkie rozliczenia mają iść via multikonto (tylko po co NRB dla RO w

    Pewnie z rozpędu. Na RO nie da się wpłacić/przelać z zewnątrz.

  • 4. Data: 2005-07-11 17:02:39
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    mm wrote:

    > Pewnie z rozpędu. Na RO nie da się wpłacić/przelać z zewnątrz.

    BTW wbrew temu co mówiła niedoinformowana multilinka przelewy na RO
    _nie_ są odbijane tylko przekierowane na multikonto

  • 5. Data: 2005-07-11 20:28:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Rafał Krupiński <r...@n...com> wrote:

    > BTW wbrew temu co mówiła niedoinformowana multilinka przelewy na RO
    > _nie_ są odbijane tylko przekierowane na multikonto

    Tak, ale dochodza z opóźnieniem.