  • 1. Data: 2005-07-11 15:10:30
    Temat: Zamykają KB !
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Szanowni Państwo,
    W związku z pracami konserwacyjnymi, w dniach od 15.07.2005 r. godz.
    20.00 (piątek) do 18.07.2005 r. godz. 6.00 (poniedziałek), serwis KB24
    będzie niedostępny.
    Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

    Z poważaniem
    Arkadiusz Sawicki
    Dyrektor Departamentu Zaplecza Płatności

    Długa ta konserwacja :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 2. Data: 2005-07-12 12:32:31
    Temat: Re: Zamykają KB !
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d...@r...thg, Radek B <r...@f...inv.pl> wrote:
> [...]
    > W związku z pracami konserwacyjnymi, w dniach od 15.07.2005 r. godz.
    > 20.00 (piątek) do 18.07.2005 r. godz. 6.00 (poniedziałek), serwis KB24

    eee.. i tak jak puścisz przelew w sobotę
    to dojdzie na wtorek. Puścisz sobie w poniedziałek rano.

    A swoją drogą - wie ktoś co będą zmieniać?
    Ostatnio to ich kb chodziło straaasznie wolno.
    A może teraz będą podawać rzeczywiste kursy walut
    a nie "orientacyjne" (przy operacjach walutowych)?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-07-12 17:09:29
    Od: jooseff <j...@g...pl>

    Dnia 12-07-2005 o 14:32:31 Miroo <m...@R...o2.pl> napisał:

> [...]
    > A może teraz będą podawać rzeczywiste kursy walut
    > a nie "orientacyjne" (przy operacjach walutowych)?

    Pewnie niewiele zmienią - dzisiaj usiłowałem przelać co nieco no i wisi -
    panienka z help deska nie umiała powiedzieć kiedy przelewy wyjdą... Powód
    - przeciążona sieć he, he..

    Jooseff

    --
    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/