  • 1. Data: 2005-07-11 13:39:52
    Temat: [multibank] Nowy wizerunek karty Visa Electron
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...usun.to.net>

    Ot taka ciekawostka, jedna karta, dwa loga.

    I jak teraz wytłumaczysz, czemu akurat tą się nie da w necie zapłacić,
    przecież ma logo Visa...

    ... a może się da ?

    Pozdrawiam.
    --
    AlekO

  • 2. Data: 2005-07-11 14:37:49
    Temat: Re: [multibank] Nowy wizerunek karty Visa Electron
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 15:39:52 +0200, Aleksander W. Oleszkiewicz
    napisał(a):

    > Ot taka ciekawostka, jedna karta, dwa loga.

    Ciekawa sprawa, w piątek dostałem nową kartę, ale jest jeszcze bez loga
    Visa. Chyba te drukowane od dzisiaj mają dopiero dwa loga. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piter

  • 3. Data: 2005-07-11 14:44:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Aleksander W. Oleszkiewicz napisał(a):
    > Ot taka ciekawostka, jedna karta, dwa loga.

    Jak mniemam, VISA i VISA Electron?

    > I jak teraz wytłumaczysz, czemu akurat tą się nie da w necie zapłacić,
    > przecież ma logo Visa...

    1. Kto ma wytłumaczyć?
    2. Jakie to ma znaczenie? Nigdzie nie jest napisane, że każda VISA musi
    wspierać transakcje MO/TO/IO
    3. Czy do tej pory VISA Electron nie byłą wg Ciebie kartą VISA?

    > ... a może się da ?

    Może tak, może nie. Obstawiam, że nie. Nie ma to jednak żadnego związku
    z tematem, który opisujesz.