    From: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Date: Tue, 12 Jul 2005 12:53:52 +0000 (UTC)

    On 2005-07-12, <n...@N...gazeta.pl> wrote:

    > OK, ale gdzies przeciez konto trzeba miec. Ktos nam placi za prace, placimy
    > rachunki, czasami pozwalamy sobie na luksus wyjscia na zakupy i bardzo
    > przepraszam, ze osmielamy sie wolec placic plastykiem niz gotowka.
    >
    > Gdzie, tzn. w ktorym banku jest w miare BEZBOLESNIE (wiadomo, ze sa wypadki
    > losowe, burza i piorun dupnie i unieruchomi wszystko, ale w BPH ciagle
    > pioruny wala).

    Ja mam w tej chwili dwa zasadnicze:
    - MultiBank
    - ING Bank Śląski

    I w obu naprawdę jest sensownie. ING jest trochę drogowaty (Komfort 15 PLN),
    ale powiedzmy sobie szczerze - różnica pomiędzy 5-6 PLN a 15 to dwa piwa.
    Jako, że piwa prawie wogole nie pijam - jakoś przeżywam opłatę.
    W zamian jak coś załatwiam to i oddzwaniają, i informują jak się coś przedłuża.
    Ostatnio przy KK kobieta ze dwa razy dzwoniła, informując kiedy będzie i
    dlaczego jeszcze nie ma ...z własnej woli nieprzymuszonej :)
    Szczecze w moim oddziale nazwa konta w ING odzwierciedla poziom obsługi.

    MultiBank - dobrze działająca maszyna bez żadnej inwencji z własnej strony :)
    Jak coś załatwić chcesz - na ogół daje się ale czasami jakaś "procedura"
    potrafi napsuć krwi - przykład:
    Składam wniosek o debetówkę wypukłą: - po 14 dniach odmowa - mają być wpływy
    min 1000 PLN/miesięcznie - w jednym miesiącu przelew przyszedł nie do 30 ale
    1 nowego miesiąca - no i w tym nie było, reklamacja G... dała
    - a w ING jak problem nietypowy - idę do Dyrektora odziału mówię w czym rzecz
    i na ogół "da się załatwić Panie Marcinie"...i wcale nie mam jakichś tam wpływów
    niebotycznych...

    Jak czytam tą grupę to jakieś dziwne szczęście mam do oddziału.
    Ostatnio i na ING i na Multi psioczą :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE