  • 21. Data: 2005-07-12 18:32:26
    Temat: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Jul 2005 18:21:54 +0000 (UTC), "bez SCIEMY"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Problemy, o ktorych piszesz, to tzw. odlaczenie sie rachunkow KK od glownego
    >systemu bankowego, czy jakas taka inna bzdura.
    >Mam KK w BPH (wlasnie ja zamykam) od ok. 7 miesiecy i zdarzylo mi sie to juz
    >z 5 razy. Konsekwencja tego odlaczenia sie jest to, ze widzisz bzdury (np. z
    >dostepnymi srodkami).

    Pozostaje zatem odlaczyc sie od BPH, co i ja czynie juz z koncem
    wrzesnia :)

    >Ale o oplacie 2,50 za nieuzywanie KK, to jeszcze nie slyszalem, co jeszcze
    >bardziej utwierdza mnie w przekonaniu o zamknieciu tego kramu (o oplacie
    >2,50 za nieuzywanie debetowki Maestro wydawanej np. do srebrnego SEZAMA
    >owszem).

    A bo to dopiero zaczeli pobierac, wczesniej byla jakas promocja
    niestajaca, w gaszczu ktorych nie sposob sie polapac nawet
    pracownikom.
    A teraz zapowiadaja, ze z koncem lipca skonczy sie promocja za
    uzywanie Sezama, wiec jeszcze 3 zlocisze miesiecznie zaczna skubac.
    No chyba ze znowu przedluza promocje :) W sumie jesli maja resztki
    przyzwoitosci to powinni, bo placic za cos takiego, to juz jest
    przegiecie.

    G.

  • 22. Data: 2005-07-12 18:36:49
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > Pozostaje zatem odlaczyc sie od BPH, co i ja czynie juz z koncem
    > wrzesnia :)

    Mozna zapytac, gdzie sie podlaczasz?

  • 23. Data: 2005-07-12 18:47:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Jul 2005 18:36:49 +0000 (UTC), "bez SCIEMY"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Mozna zapytac, gdzie sie podlaczasz?

    Podlaczylem sie niedawno do Millennium - tez sa problemy, np. nie
    dostaje wyciagow papierowych :) (reklamacja w trakcie rozpatrywania).
    Ale za to internet dziala o niebo lepiej.

    G.

  • 24. Data: 2005-07-12 18:50:49
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Podlaczylem sie niedawno do Millennium - tez sa problemy, np. nie
    > dostaje wyciagow papierowych :) (reklamacja w trakcie rozpatrywania).
    > Ale za to internet dziala o niebo lepiej.

    Dzieki za info!

  • 25. Data: 2005-07-12 19:17:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2005 18:47:17 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >Podlaczylem sie niedawno do Millennium - tez sa problemy, np. nie
    >dostaje wyciagow papierowych :) (reklamacja w trakcie rozpatrywania).
    >Ale za to internet dziala o niebo lepiej.

    Z ciekawości wszedłem na ich stronę, ale wykłada mi totalnie Firefoksa (1.0.4).
    :O

  • 26. Data: 2005-07-12 19:34:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Jul 2005 21:17:46 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Z ciekawości wszedłem na ich stronę, ale wykłada mi totalnie Firefoksa (1.0.4).
    >:O

    Korzystam z Firefoxa i nie ma żadnych problemów (1.0.3)

    G.

  • 27. Data: 2005-07-12 20:44:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Korzystam z Firefoxa i nie ma żadnych problemów (1.0.3)

    1.0.4 i no problemo

    Darek

  • 28. Data: 2005-07-12 22:36:46
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > tam 0 przyznanego limitu debetowego rano mialem saldo -370 pln :-))

    To i tak spoko... Ciekawiej jest jak zamiast kilku tys nagle widzisz kilka
    pln... - co w zwiazku z ostatnimi hakerskimi akcjami w tym banku nie
    nastraja zbyt optymistycznie. Oczywiscie po jakims czasie wszystko wraca do
    normy - wraz z odpowiedzia konsultanta na zadane pytanie - przeciez wszystko
    sie zgadza...

    Ciekawostka jest wniosek o karte platnicza - przez miesiac wisial sobie ze
    statusem "przekazano" - po czym wyparowal... Odpowiedz na zapytanie -
    wniosek zostal przekazany do oddzialu (imho - wtedy powinien sie znalez w
    archiwum wnioskow - a nie po portu zniknac)... oczywiscie w oddziale nikt
    nic nie wie o zadnym wniosku...

    Fajny bank, mili pracownicy, nawet ciekawa oferta - ale niestety za duzo
    wpadek na raz...

    Pozdr.,
    Piotr