  • 1. Data: 2002-08-15 16:45:39
    Temat: tajemniczy kurs? jaja:(
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    dzwonie do rb. pytam mila pania, po jakim kursie rozliczyliby mi dzis
    transakcje, ktora wykonalabym zagranica. mila pani mowi, ze po kursie
    visy. kropka. cisza. no wiec ja pytam ja jaki jest ten kurs visy. mila
    pani mowi, ze nie wie. no wiec ja pytam, czy zna wczorajszy kurs. mila
    pani nie zna. a czy zna telefon do visy, to ja sobie zadzwonie i
    sprawdze ten kurs. mila pani mowi, ze visa nie ma w polsce zadnego
    biura, ma tylko w usa i moge sobie jego poszukac w internecie.

    no coments:(

  • 2. Data: 2002-08-15 16:52:30
    Temat: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 06:45:39PM +0200, Rena wrote:

    > dzwonie do rb. pytam mila pania, po jakim kursie rozliczyliby mi dzis
    > transakcje, ktora wykonalabym zagranica. mila pani mowi, ze po kursie
    > visy. kropka. cisza. no wiec ja pytam ja jaki jest ten kurs visy. mila

    Visy, powiadasz? ;-)

> [...]
    > sprawdze ten kurs. mila pani mowi, ze visa nie ma w polsce zadnego
    > biura, ma tylko w usa i moge sobie jego poszukac w internecie.

    To kto te pokoje w mariocie (jesli dobrze budynek pamietam) zajmuje? ;-)

    > no coments:(

    No, niestety tak. Ale to jest tylko interfejs do komputera, pamietaj o
    tym. Anyway ona powinna to jakos inaczej potraktowac ...

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-08-15 17:01:08
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    dla mnie karygodne jest to, ze pracownik banku, w ktorym mam rachunek,
    nie ma pojecia o rzeczy bardzo istotnej dla wielu klientow. i
    najbardziej wkurzajace jest to, ze zawsze na zmianie jest jakis
    kierownik, kontroler, ale pani nie uznala za konieczne dopytac sie.
    ona nie wie i juz:(

  • 4. Data: 2002-08-15 17:01:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Aug 2002 18:52:30 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >No, niestety tak. Ale to jest tylko interfejs do komputera, pamietaj o
    >tym. Anyway ona powinna to jakos inaczej potraktowac ...

    Pytanie tylko jak ?
    Jest sobie jakis tajemniczy kurs, ktorego nigdzie zdobyc nie mozna.
    Jakbys to wyjasnil klientowi ?
    Nawet jakby podala numer do polskiego biura Visy to i tam tego kursu
    by sie przeciez niedowiedzial.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-08-15 17:46:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 07:01:56PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Pytanie tylko jak ?
    > Jest sobie jakis tajemniczy kurs, ktorego nigdzie zdobyc nie mozna.

    Nie przesadzaj, w koncu kiedys sie objawia.

    > Jakbys to wyjasnil klientowi ?

    Dokladnie tak - ze teraz podac nie moge. Troche to tak jak klac na
    kobite ze nie mozna w niedziele wykonac przelewu - no nie mozna i
    juz. Ale nalezy to jakos wytlumaczyc.

    > Nawet jakby podala numer do polskiego biura Visy to i tam tego kursu
    > by sie przeciez niedowiedzial.

    He, to jest akurat pewne. Ale nie mozna mowic ze nie ma takowego w
    Polsce. Zreszta - nawet jak by nie bylo, to nic nie zmienia ;-)

    A jesli chodzi o wyjasnienia - sadze ze nie dosc ze jakos mozna to
    przekazac, to juz na pewno mozna informacje przekazac nie-olewczo.

    Byc moze informacja ze dwa dni temu przeliczenie bylo takie, a trzy
    dni temu owakie by bylo wlasciwa metoda.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-08-15 17:46:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 07:01:08PM +0200, Rena wrote:

> [...]
    > najbardziej wkurzajace jest to, ze zawsze na zmianie jest jakis
    > kierownik, kontroler, ale pani nie uznala za konieczne dopytac sie.

    Alez ona moze naprawde nie wiedziec ;-)

    Inna sprawa ze reszta tlumaczenie mi tez sie nie podoba.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-08-15 19:33:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Aug 2002 19:46:23 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Nie przesadzaj, w koncu kiedys sie objawia.

    Gdzie ? Chyba tylko mozna go sobie wyliczyc.

    >Dokladnie tak - ze teraz podac nie moge.

    Teraz? Nigdy nie bedzie mogla podac.

    >Troche to tak jak klac na
    >kobite ze nie mozna w niedziele wykonac przelewu - no nie mozna i
    >juz. Ale nalezy to jakos wytlumaczyc.

    ??? Nie czuje analogii.

    >A jesli chodzi o wyjasnienia - sadze ze nie dosc ze jakos mozna to
    >przekazac, to juz na pewno mozna informacje przekazac nie-olewczo.

    Czyli konkretnie jakbys to powiedzial ?

    >Byc moze informacja ze dwa dni temu przeliczenie bylo takie, a trzy
    >dni temu owakie by bylo wlasciwa metoda.

    Przeciez nigdzie tego kursu nie publikuja, (archiwalnego tez nie).
    Ktos musialby ogladac transakcje codziennie i liczyc kurs na kazdy
    dzien. A pewnie zadna infolinka nie bedzie miala tych danych.

  • 8. Data: 2002-08-15 20:06:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 09:33:15PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Gdzie ? Chyba tylko mozna go sobie wyliczyc.

    Wojtek, przeciez jest to chyba jakies zrodlo?

    > Czyli konkretnie jakbys to powiedzial ?

    Ponizej

    > Przeciez nigdzie tego kursu nie publikuja, (archiwalnego tez nie).
    > Ktos musialby ogladac transakcje codziennie i liczyc kurs na kazdy
    > dzien. A pewnie zadna infolinka nie bedzie miala tych danych.

    Wojtek, nigdy nie placilesz karta? Albo np. karta kredytowa? Nigdy nie
    miales waluty transakcji?

    Ja nie mowie ze kobita musi miec do tych danych (statementy) dostep,
    wystarczy ze backofice przygotuje pole na zasadzie kursu usd by nbp
    tyle ze uzywanego przy przeliczeniach z visa.

    Nie mowm mi ze to nie jest mozliwe. Nie wierze.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-08-15 22:34:22
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,

    Pani miała rację !!!

    Visa International nie podaje kursów jakie obowiązują bieżącego dnia, między
    innymi dlatego, że kurs może się zmienić parę razy w ciągu dnia.
    Po drugie kolejnym kursem do rozliczenia transakcji jest kurs centrum kart,
    który też się zmienia.

    Po trzecie, po innym kursie są blokowane środki na koncie a po innym
    rozliczane, płacisz np.01. a bank księguję na rachunku 06.Wtedy zazwyczaj jest
    już inny kurs !!!
    Kursy możesz sprawdzić po rozliczeniu transakcji, kiedy są widoczne jej
    szczegóły, jest tam podany kurs centrum kart a kurs Visa możesz sprawdzić w
    swoim banku.

    Po piąte Visa nie posiada centrum obsługi klienta w Polsce(Call Center).

    Cześć

  • 10. Data: 2002-08-16 05:10:27
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > innymi dlatego, że kurs może się zmienić parę razy w ciągu dnia.
    > Po drugie kolejnym kursem do rozliczenia transakcji jest kurs centrum

    A może stosują wyliczenia wg.. nieustannie aktualizowanej tabeli która
    polecają na swoich stronach?
    http://www.xe.com/ucc/
    np. w tej chwili jest notowanie z godz. 4.55 GMT

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Zawsze mozesz do mnie wrocic... >>> http://link.interia.pl/f1636