  • 1. Data: 2002-08-15 10:43:41
    Temat: Wznowienie karty w PKO BP?
    Od: Madziak <w...@p...onet.pl>

    Chciałem zerwać umowę o prowadzenie zwykłego RORu, ale pani w okienku
    poleciła mi, abym napisał pismo zakazujące bankowi pobierania opłaty za
    prowadzenie konta, do czasu jakiegokolwiek wpływu gotówkowego na te
    konto. I tak też za namową mądrej pani zrobiłem. (Oj głupi byłem)
    Oczywiście potrącali mi nadal te 1zł za prowadzenie konta przez kolejne
    4m-ce. Bałagan mają naprawdę niesamowity. Ale w końcu po kilku ładnych
    wizytach w banku anulowali mi poprzednie potrącenia. Potem nastąpiła 8
    miesięczna cisza. Aż do dziś, gdzie w mojej skrzynce znalazła się nowa
    karta visa elektron. "Ucieszyłem się" niezmiernie, gdyż poprzednia karta
    była jednym z powodów, przez których chciałem zamknąć konto. Teraz
    przyjdzie mi prawdopodobnie zapłacić 10zł za otrzymanie nowej karty.
    Byłem przekonany, że gdy jak podpisywałem umowę to nie pobierali opłat
    za wznowienie karty (a pisma o pobieraniu opłaty za wznowienie nie
    otrzymałem)
    Czy jest jakiś sposób na niezapłacenie tych 10zł?
    Czy jeśli nie zapłacę za wznowienie karty będą mnie ścigali za te 10zł?

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik

  • 2. Data: 2002-08-15 11:44:48
    Temat: Re: Wznowienie karty w PKO BP?
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Madziak znowu nadaje:

> [...]
    > karta visa elektron. "Ucieszyłem się" niezmiernie, gdyż poprzednia karta
    > była jednym z powodów, przez których chciałem zamknąć konto. Teraz

    Dlaczego z powodu karty chciałeś zamknąć konto? Czym ci zawiniła?
    I czy mógłbyś poszerzyć temat, co to niby jest takiego, że klient ma w anku
    konto i _zakazuje_ bankowi pobierania opłat za posiadanie tego konta? Na
    jakiej podstawie? Co to za tryb? I po co właściwie jakies takie cuda?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 3. Data: 2002-08-15 13:20:13
    Od: Madziak <w...@p...onet.pl>

    simon <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >konto i _zakazuje_ bankowi pobierania opłat za posiadanie tego konta? Na
    >jakiej podstawie? Co to za tryb? I po co właściwie jakies takie cuda?

    Karta była OK tylko numer do niej dosyć kiepski ;) Z powodu bardzo
    rzadkiego korzystania z karty zapomniałem pinu (co mi się raczej nie
    zdarza). Tak więc miałem wypisać formularz o nadanie nowego pinu. A że
    formularz ten zawierał jakieś skomplikowane pytania :) to postanowiłem,
    że kończę z PKO BP a przechodzę na mBank. W PKO pani dysponentka
    odwiodła mnie od moich misternych planów zerwania umowy o prowadzenie
    ROR-u, a poleciła mi, abym napisał do nich pismo o "zawieszenie konta"
    polegające na tym, że bank nie pobiera ode mnie żadnych prowizji za
    prowadzenie konta do czasu, aż nie wpłyną na te konto jakieś środki
    pieniężne. I tak też za namową pani postąpiłem, myśląc sobie, że jak
    mBank zejdzie na psy to wrócę do nich.

    Teraz dostałem nową kartę oczywiście ze starym pinem (który to ulotnił
    się z mojej pamięci). I to co zarobiłem na niepłaceniu za rachunek
    przyjdzie mi zapłacić za kartę i to z nawiązką. Nie ma to jak pójść za
    radą ponętnej pani dysponentki.

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik

  • 4. Data: 2002-08-15 15:07:06
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Madziak znowu nadaje:

> [...]
    > się z mojej pamięci). I to co zarobiłem na niepłaceniu za rachunek
    > przyjdzie mi zapłacić za kartę i to z nawiązką. Nie ma to jak pójść za

    Należało jednocześnie z zawieszeniem konta zrezygnować z karty VE.
    Oczywiście, to dla normalnego człowieka logiczne, że do zawieszonego konta
    nie ma co karty wydawać. Ale dla banku pewnie niekoniecznie, choćby dlatego
    że robi to inna komórka. Spróbuj jednak może napisać reklamację.

    W sumie mam w tej chwili martwy rachunek w PKO, tzn. nie będę z niego już
    raczej korzystał. Rozważam zlikidowanie go. Ale myślę, że albo zlikwiduję
    albo nie, a nie będę robił takich wynalazków jak poradziła ci
    niedysponentka. Ostatecznie w dzisiejszych czasach jesli obecny rachunek
    zlikwiduję to jak będę kiedyś potrzebował to sobie od ręki założę nowy.
    Tym bardziej że historia rachunku nie jest imponująca.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........