    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Date: 15 Aug 2002 22:06:34 +0200

    On Thu, Aug 15, 2002 at 09:33:15PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Gdzie ? Chyba tylko mozna go sobie wyliczyc.

    Wojtek, przeciez jest to chyba jakies zrodlo?

    > Czyli konkretnie jakbys to powiedzial ?

    Ponizej

    > Przeciez nigdzie tego kursu nie publikuja, (archiwalnego tez nie).
    > Ktos musialby ogladac transakcje codziennie i liczyc kurs na kazdy
    > dzien. A pewnie zadna infolinka nie bedzie miala tych danych.

    Wojtek, nigdy nie placilesz karta? Albo np. karta kredytowa? Nigdy nie
    miales waluty transakcji?

    Ja nie mowie ze kobita musi miec do tych danych (statementy) dostep,
    wystarczy ze backofice przygotuje pole na zasadzie kursu usd by nbp
    tyle ze uzywanego przy przeliczeniach z visa.

    Nie mowm mi ze to nie jest mozliwe. Nie wierze.

    --

    --w