    From: "Rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: tajemniczy kurs? jaja:(
    Date: Thu, 15 Aug 2002 18:45:39 +0200

    dzwonie do rb. pytam mila pania, po jakim kursie rozliczyliby mi dzis
    transakcje, ktora wykonalabym zagranica. mila pani mowi, ze po kursie
    visy. kropka. cisza. no wiec ja pytam ja jaki jest ten kurs visy. mila
    pani mowi, ze nie wie. no wiec ja pytam, czy zna wczorajszy kurs. mila
    pani nie zna. a czy zna telefon do visy, to ja sobie zadzwonie i
    sprawdze ten kurs. mila pani mowi, ze visa nie ma w polsce zadnego
    biura, ma tylko w usa i moge sobie jego poszukac w internecie.

    no coments:(