  • 1. Data: 2002-08-15 15:30:32
    Temat: Re: mini test kursow
    Od: W...@w...pl (Wiesiek)

    ----------
    >lg 20,60 4,12 10,21 pln
    >mbank 21,23 4,246 10 pln
    >fortis 21,57 4,314 0 pln
    >===============
    znaczy... no i co z tego wynika....ze oplaca sie wyciagac kase z
    bankomatow w niemczech czy ze przeciwnie - nie oplaca sie?
    a jaki byl wowczas kurs euro w kantorach? - nizszy czy wyzszy? (o ile
    sie orientuje kurs euro w kantorach jeszcze nigdy nie prekroczyl 4.2
    ??)

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-16 15:05:52
    Temat: mini test kursow
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    witam

    testowalem 3.08 wyplacajac po 5 euro w bankomacie rajfajzena w niemczech
    wystapili: ve mbank, maestro lgnet, ve fortis

    bank wartosc z wyciagu cena euro prowizja
    ---------
    lg 20,60 4,12 10,21 pln
    mbank 21,23 4,246 10 pln
    fortis 21,57 4,314 0 pln

    p.s. jakby ktos chcial wykonywac testy to polecam wybrac bankomat malo
    uczeszczany - jacys tubylcy patrzyli na mnie ze zdziwieniem gdy tak
    wkladalem kolejna karte po 5 euro
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2002-08-17 07:55:14
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 15 Aug 2002 15:30:32 GMT, W...@w...pl (Wiesiek) wrote:

> [...]
    >a jaki byl wowczas kurs euro w kantorach? - nizszy czy wyzszy? (o ile
    >sie orientuje kurs euro w kantorach jeszcze nigdy nie prekroczyl 4.2

    Z tego wynika tylko tylke, że rzeczywiście kursy Fortisa są zawyżone,
    ale i tak opłaca się wybierać jeżeli kwoty są niewysokie.

    A co do tego ma kurs w kantorach??? To było porównanie między różnym
    kartami różnych banków a nie bankiem i kantorem.

    Ale dla porównania przydałoby się jeszcze kilka banków :) Chociażby
    Millennium i Citi bo mają niskie prowizję od wypłaty za granicą.

  • 4. Data: 2002-08-19 06:32:46
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    c...@i...pl napisał(a):
    > Ale dla porównania przydałoby się jeszcze kilka banków :)
    i tak nie wiedzialem na co te 15 euro wydac, po co mi wiecej?

    > Chociażby
    > Millennium i Citi bo mają niskie prowizję od wypłaty za granicą.
    tam kont jeszcze nie mam ;)

  • 5. Data: 2002-08-19 15:16:34
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    No właśnie co sie bardziej oplaca w Europie:
    Visa Millenium - ladne kursy, ale liczy przez dolara
    Maestro Citibank - kursy kiepskie, ale od razu na PLN

  • 6. Data: 2002-08-20 08:28:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Maestro Citibank - kursy kiepskie, ale od razu na PLN

    Maestro.

  • 7. Data: 2002-08-20 08:48:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Maestro Citibank - kursy kiepskie, ale od razu na PLN

    Hmmm mam inne odczucia na przykladzie Chorwacji - 200 kun wybrane z
    bankomatu Maestro Citka wyszlo 115 PL + 4 PLN prowizji - czyli ok 10 PLN
    taniej niz kupno w kantorze

    --
    JaKi