  • 1. Data: 2002-08-15 11:29:22
    Temat: zus placony
    Od: "Tomasz Jaworski" <t...@i...pl>

    Czy ktos wie?
    Czy moge placic Zus z mojej działalonosci gospodarczej np. z Ekonta w Mbanku
    czyli z rachunku prywatnego? Czy jest gdzies napisane, ze trzeba ze swojego
    rachunku firmowego?
    tom

  • 2. Data: 2002-08-15 12:25:44
    Temat: Re: zus placony
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    O ile pamietam (moge sie mylic) jest to gdzies napisane ze ZUS tylko z
    firmowego, jest chyba nawet blokada czy cos takiego.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-08-15 12:38:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O ile pamietam (moge sie mylic) jest to gdzies napisane ze ZUS tylko z
    > firmowego, jest chyba nawet blokada czy cos takiego.

    Mylisz sie. Prawo Bankowe zezwala na platnosci dla ZUSu z rachunku
    osobistego osoby ktorej dotyczy platnosc.

    Maciej

  • 4. Data: 2002-08-15 13:39:40
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Tomasz Jaworski pisze:
    >Czy ktos wie?
    >Czy moge placic Zus z mojej działalonosci gospodarczej np. z Ekonta w Mbanku
    >czyli z rachunku prywatnego?

    Jeśli prowadzisz działalnośc jednoosobowo (ZUS płacisz tylko za siebie)
    to możesz.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !