  • 1. Data: 2004-02-28 11:46:32
    Temat: srebrny sezam BPH - za i przeciw
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    chciałbym zmienić bank namierzyłem BPH i ich srebrny sezam

    co o nim myslicie ?

    jak wygląda w szczególności ich bankowość elektroniczna ?

    proszę o wszystkie uwagi

    Jacek

  • 2. Data: 2004-02-28 12:41:43
    Temat: Re: srebrny sezam BPH - za i przeciw
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 28 lut 2004 at 11:46 GMT,
    Jacek <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > chciałbym zmienić bank namierzyłem BPH i ich srebrny sezam
    > co o nim myslicie ?

    Jeśli masz inny wybór to przemyśl to jeszcze raz. Nie żeby to był zły
    bank - ale IMHO są lepsze. Ja nie mam wyboru.

    > jak wygląda w szczególności ich bankowość elektroniczna ?

    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/demo

    Moim zdaniem niezła

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 3. Data: 2004-02-28 12:48:02
    Od: "Paweł W" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem niezła
    >
    > --
    > Jurek

    dla mnie nawet bardzo bardzo niezla.. jest wszystko co trzeba , nic dodac
    nic ujac. Cala impreza kosztuje 9.95 lub 9.5 za m-c ( nie pamietam). Gdyby
    na rynku byly jakies konkurencyjne banki w dziedzinie lokat o stalym
    oprocentowaniu ( krotki czas / wysoki % ) to pewno szukalbym czegos innego.
    Moze ma ktos jakiegos asa w rekawie ktory przebije bph?

    pzdr.

  • 4. Data: 2004-02-28 13:00:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Używam dość długo - jeszcze od czasów, jak to nie był srebrny. Bankowość
    internetowa po szoku wywołanym zmianą systemu działa moim zdaniem bardzo
    dobrze. Są pewne niedomagania, ale w granicach rozsądku. W stosunku do
    poprzedniego systemu chodzi o wiele szybciej i jest o wiele bardziej
    przejrzysta i intuicyjna. Poprzedni system był moim zdaniem "skopany" i to
    zdrowo.

    Nie mam doświadczenia z innymi bankami, ale jedyną niedogodnością z jaką
    spotkałem się w BPH to nasilające się od kilku lat kłopoty z wydawaniem
    kart. Nie wiem jaką oni tam mają procedurę, ale po prostu karta idzie
    pocztą miesiąc od jej wydania. Ostatnio dostałem kredytową ze dwa tygodnie
    później, niż pierwszy wyciąg do niej, co zaczyna zakrawać na kpinę. I tak
    jest ze wszystkimi. Również z przedłużeniem VISA ELEKTRON na przykład i
    musisz brać pod uwagę te dziury w obsłudze kartowej. Albo będziesz miał
    dwie karty z przesuniętymi terminami, albo przez miesiąc w roku karty nie
    będziesz miał.

  • 5. Data: 2004-02-28 14:19:59
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > co o nim myslicie ?
    > jak wygląda w szczególności ich bankowość elektroniczna ?
    > proszę o wszystkie uwagi

    fajny bank, zero problemow od wielu lat (wczesniej bylem w PBK - obecnie sie
    polaczyl z BPH) - ponad 9 stazu.
    Jestem dobrze traktowany, Bank ma dobra produkty
    Z kartami BPH nie ma problemow czego nie mozna powiediec o PKOBP, czy BZWBK
    (dzisij bylem swiadkiem proby placenia karta BZ WBK- nieudanej!),
    I bardzo wazne za 9,95 masz darmowe przelewy z internetu - zalezy ile
    robisz, jak duzo to sie bardzo oplaca- pewnie za jakis czas wprowadza
    symboliczna oplate za przelew ale na razie nie ma

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-02-28 15:16:08
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 28 lut 2004 at 14:19 GMT,
    JerzyR <j...@k...chip.pl> napisał(a):
    > I bardzo wazne za 9,95 masz darmowe przelewy z internetu - zalezy ile
    > robisz, jak duzo to sie bardzo oplaca- pewnie za jakis czas wprowadza
    > symboliczna oplate za przelew ale na razie nie ma

    Ale dlaczego mając darmowe przelewy elektroniczne, mam płacić za
    elektroniczne zlecenia stałe 1zł. Ja rozumiem jak były robione ręcznie,
    ale teraz? I do tego każda klolejna osoba z banku mówi inaczej.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 7. Data: 2004-02-28 15:27:42
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Ale dlaczego mając darmowe przelewy elektroniczne, mam płacić za
    > elektroniczne zlecenia stałe 1zł. Ja rozumiem jak były robione ręcznie,
    > ale teraz? I do tego każda klolejna osoba z banku mówi inaczej.

    ja sobie zdefiniowalem wszystkich odbiorcow jako wzorce i na pocztku
    miesiaca robie przelewy odroczone i nic nie place
    to tylko kilka klikniec
    JerzyR

  • 8. Data: 2004-02-28 17:15:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł W" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    innego.
    > Moze ma ktos jakiegos asa w rekawie ktory przebije bph?

    Nordea daje sporo wyższe.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-02-28 17:33:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 28 Feb 2004 15:19:59 +0100, w <4040a35d$1@news.vogel.pl>, "JerzyR"
    <j...@k...chip.pl> napisał(-a):

    > I bardzo wazne za 9,95 masz darmowe przelewy z internetu - zalezy ile
    > robisz, jak duzo to sie bardzo oplaca- pewnie za jakis czas wprowadza
    > symboliczna oplate za przelew ale na razie nie ma

    Chyba kpisz :))

    Za 9,95/m-c nie odważą się zrobić płatnych przelewów, ostatni klienci którzy
    tam jeszcze są uciekną do lepszej i tańszej konkurencji :).

  • 10. Data: 2004-02-29 15:35:26
    Od: "MarcinK" <m...@n...astercity.net>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym zmienić bank namierzyłem BPH i ich srebrny sezam
    >
    > co o nim myslicie ?

    mam u nich kredyt mieszkaniowy, więc za nizszą prowizje, skusilem sie tez na
    konto

    generalnie w przeciwienstwie od oferty kredytu mieszkaniowego to bank bardzo
    drogi, wystarczy tylko zajrzec do TOiP, włos sie jeży ;-) za wszystko Cie
    kasuja, za to, co w innych bankach jest wliczone w cene konta.

    co do systemu internetowego jest w miare ok, chwale sobie szczególnie
    ostatnio wprowadzone powiadomienia (sms lub email), które mozna dość szeroko
    modyfikowac.
    Zauwazyelem tez pewne bugi np. w szczegółach kredytu nie ma daty nastepnej
    raty (a bylo to w poprzednim systemie) jest tylko data ostatniej raty, nie
    dziala tez powiadomienie o dacie kolejnej raty. Mimo, ze zgłosiłem ten
    problem to nie dostalem zadnej odpowiedzi.