  • 1. Data: 2004-02-28 11:46:05
    Temat: Przelew BZWBK->Inteligo
    Od: "ktoś" <b...@o...pl>

    Ile może iść taki przelew (tani) z BZWBK do inteligo? Wysłany piątek 12:00.
    Dziś mamy sobotę 12:45 i jeszcze go nie ma
    ??

  • 2. Data: 2004-02-28 11:52:14
    Temat: Re: Przelew BZWBK->Inteligo
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2004 12:46:05 +0100, ktoś napisal/a:

    > Ile może iść taki przelew (tani) z BZWBK do inteligo? Wysłany piątek
    > 12:00. Dziś mamy sobotę 12:45 i jeszcze go nie ma ??
    w sobote to chyba nie dojdzie ani w niedziele. spodziewaj się po
    weekendzie.
    Te "tanie" przelewy z założenia mają trochę "siedzieć" w banku zanim
    wyjdą........
    --
    KrzysiekL

  • 3. Data: 2004-02-28 18:47:41
    Od: "mirek" <miroslaw@REMOVE_NO_SPAMbci.pl>

> [...]
    > weekendzie.
    > Te "tanie" przelewy z założenia mają trochę "siedzieć" w banku zanim

    może iść z rok ...
    ale w poniedziałek popołudniu - tanszym drutem powinien dojśc :-)
    mirek

    ps. przelew tani ... wysyłasz 100 zł a dochodzi 10 zł :-) nie mogę się
    powstrzymać

  • 4. Data: 2004-02-28 22:14:28
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'ktoś' wyklawiaturzył/a w niusie
    c1pv2l$pi6$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | Ile może iść taki przelew (tani) z BZWBK do inteligo? Wysłany piątek
    | 12:00. Dziś mamy sobotę 12:45 i jeszcze go nie ma
    | ??

    Testowo wyslane tanim przelewem w piatek 20 lutego 1 zl z BZWBK doszlo i
    zostalo zaksiegowane w KB dnia 24 lutego.

    ->piotr