  • 1. Data: 2004-02-28 09:40:03
    Temat: inteligo błąd w sms serwisie (idea)
    Od: "Kuba" <k...@g...pl>

    Witam
    Miesiąć temu odkryłem błąd w działaniu systemu sms w banku intelgo. Opisałem
    im problem przez telefon. Wczoraj dostałem telefon od pracownika z
    gratulacjami. Zapytałem się o praktyki w banku (Jestem studentme informatyki
    na drugim roku). Uzyskałem odpowiedz że nie wie tego. Ciekawe czy bał się że
    mogę zając jego miejsce w pracy :)

    --
    -------------
    Kuba

  • 2. Data: 2004-02-28 09:56:17
    Temat: Re: inteligo błąd w sms serwisie (idea)
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Miesiąć temu odkryłem błąd w działaniu systemu sms w banku intelgo.
    Opisałem
    > im problem przez telefon. Wczoraj dostałem telefon od pracownika z
    > gratulacjami.

    A możesz go [ten błąd oczywiście] jakoś opisać, czy też chciałeś się jedynie
    pochwalić?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-28 11:09:08
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Zapytałem się o praktyki w banku (Jestem studentme informatyki na
    > drugim roku). Uzyskałem odpowiedz że nie wie tego. Ciekawe czy bał
    > się że mogę zając jego miejsce w pracy :)

    Widziałes bank w którym konsultanci telefoniczni (albo szarzy
    pracownicy oddziałowi) zajmują się zatrudnianiem pracowników?

    Informacje kogo inteligo szuka do pracy są tu:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/html/oInteligo_praca
    _w_inteligo.htm
    a w ofertach jest też adres email do tego typu zastosowań....