  • 1. Data: 2004-02-28 12:22:32
    Temat: odrzucony przelew w mbanku
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    Dwa dni temu mój przelew z eKonta został odrzucony, pomimo że na koncie były
    wystarczające środki i wszelkie dane do przelewu były dobre (w tym nr
    konta). Jednak poza środkami wystarczajacymi na pokrycie przelewu nie było
    już dodatkowych 0,50 zł na opłacenie prowizji za przelew. Czyżby z tego
    właśnie powodu przelew został odrzucony ???
    Jeżeli tak, to brak mi słów na postępowanie banku, gdyż zrealizowanie
    przelewu było dla mnie bardzo ważne. To że przelew nie został zrealizowany
    zauważyłem przypadkowo, gdyż rzadko korzystam z tego konta i dłuższa
    nieświadomość braku realizacji przelewu mogła mieć dla mnie daleko idące
    skutki.
    Ponadto:
    1) na eMaxie były środki z których można było potrącić te 0,50 zł
    2) można było wykazać na eKoncie debet 0,50 zł i nawet naliczać sobie od
    tego odsetki

    W każdem razie odrzucenie przelewu z powodu braku na eKoncie opłaty za
    przelew uważam za NIEDOPUSZCZALNE i SKANDALICZNE.
    Zaznaczam, że był to mój pierwszy przelew "płatny" po wprowadzeniu opłat i
    do głowy mi nie przyszło że bank tak się zachowa.

    Figaro

  • 2. Data: 2004-02-28 12:25:03
    Temat: Re: odrzucony przelew w mbanku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Figaro napisał:
> [...]
    > już dodatkowych 0,50 zł na opłacenie prowizji za przelew. Czyżby z tego
    > właśnie powodu przelew został odrzucony ???

    Cholera. Zlecilem przelew z mBanku na zewnatrz. Zapomnialem zostawic 50
    gr na prowizje no i pier*&^% skurw&^%$ zrobili mi debet na koncie
    zamiast wstrzymac przelew. No i co? Nie dosc, ze place 50 gr za przelew
    to jeszcze dopier*&^%$ mi kare i odsetki za niedozwolony debet. A niech
    ich szlag!!!!

    ;-)))))))

    Bartol

  • 3. Data: 2004-02-28 12:49:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    :))))))))))))
    Bartol, rewelacja ;)

    G.

  • 4. Data: 2004-02-28 13:52:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 28 Feb 2004 13:22:32 +0100, w <c1q116$480$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Figaro"
    <l...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > W każdem razie odrzucenie przelewu z powodu braku na eKoncie opłaty za
    > przelew uważam za NIEDOPUSZCZALNE i SKANDALICZNE.

    A to ciekawe, bo przy kontach firmowych 1zł jest zaliczane w debet. Widać konta
    indywidualne są tymi z gorszym oprogramowaniem :)).

  • 5. Data: 2004-02-28 14:02:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Figaro <l...@w...pl> wrote:

    > Zaznaczam, że był to mój pierwszy przelew "płatny" po wprowadzeniu opłat i
    > do głowy mi nie przyszło że bank tak się zachowa.

    Niedobry ten bank. Pewnie jeszcze powinni byli Ci zasponsorować ten przelew
    i przysłać zgrzewkę piwa do domu w ramach rekompensaty za Twoje straty
    moralne?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-02-28 14:57:51
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Figaro wrote:

    > Nie, po prostu powinni zrealizować przelew i na koncie zrobić debet -0,50
    > zł. Proste ?

    Mając 50 PLN na koncie też chciałbyś móc wypłacić 100 PLN?

  • 7. Data: 2004-02-28 14:58:49
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

  • 8. Data: 2004-02-28 15:12:09
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Niedobry ten bank. Pewnie jeszcze powinni byli Ci zasponsorować ten
    przelew
    > i przysłać zgrzewkę piwa do domu w ramach rekompensaty za Twoje straty
    > moralne?

    "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśny zaszczyceni mailem, który raczył
    Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
    łaski Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowskim mailem pracują obecnie hordy
    strategów i
    programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
    kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
    Hrabiowską Niecierpliwość..."

    Tak mi się jakoś skojarzyło. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 9. Data: 2004-02-28 15:12:59
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Nie, po prostu powinni zrealizować przelew i na koncie zrobić debet -0,50
    > zł. Proste ?

    Regulamin czytał?
    Proste? :)))

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-02-28 19:05:37
    Od: "mirek" <miroslaw@REMOVE_NO_SPAMbci.pl>

    "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote in message
> [...]
    podsyłamy
    > kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą

    LOL!!! a czemu nie! to przecież taki miły bank i jeszcze kubek do tej
    zgrzewki piwa.

    wasze odpowiedzi są naprawde bardzo smieszne i co z tego. troche nie na
    temat. jak lekko odsylacie do regulaminu, a co to regulamin to wyrocznia.
    też go ktoś napisał i może byl akurat zamroczony ...

    mirek