  • 1. Data: 2004-02-28 09:41:36
    Temat: [mBank] Jak mozna zmienic limit na KK ?
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam,

    Mam od jakiegos czasu Vise Classic i ciezko mi sie zmiescic w limicie,
    ktory wybralem (bank oferowal mi maksymalnie 4 razy wiekszy). Czy mozna
    jakos bezbolesnie zwiekszyc sobie limit, czy ponownie trzeba by bylo
    wysylac wszystkie papiery do mBanku ?

    Dodam ze chodzi mi o limit maksymalny przyznany mi przez mBank, o ktory
    zreszta sam wnioskowalem.

    Mroziu

  • 2. Data: 2004-02-28 11:01:05
    Temat: Re: [mBank] Jak mozna zmienic limit na KK ?
    Od: "Fajas" <s...@e...pl>

> [...]
    > wysylac wszystkie papiery do mBanku ?
    >
    > Dodam ze chodzi mi o limit maksymalny przyznany mi przez mBank, o ktory

    Jest taka dziura w systemie mBanku za pmoca ktorej mozesz sobie sam zmienic
    limit kredytowy na karcie ;))))

    Fajas

  • 3. Data: 2004-02-28 13:04:58
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Mroziu wrote:

    > Dodam ze chodzi mi o limit maksymalny przyznany mi przez mBank, o ktory
    > zreszta sam wnioskowalem.

    O ile mi wiadomo, procedury podwyższania limitu na KK wciąż nie są
    gotowe (_załóżmy_, że to trudności załatwienia czegokolwiek w dużej
    korporacji).
    Planowane jest natomiast rozwiązanie, że od ręki - via konsultant -
    będzie mozna podwyższyć limit w ramach maksymalnego 'proponowanego'
    podczas wnioskowania o kartę (w systemie podobno jest zapisana
    informacja o tym max. limicie).
    Natomiast uzyskanie większego limitu, niż wyliczony przy ubieganiu się o
    karte, możliwe będzie po ponownym zweryfikowaniu zdolności kredytowej,
    czyli wiadomo o co chodzi.

    --
    luzyta