  • 31. Data: 2019-04-09 14:23:51
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 13:59:12 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:

    > Hurra, dzisiaj przyszła kurierem umowa, podpisałem i zabrał. Ciekawe,
    > czy na kartę będę czekał kolejne dwa miesiące. Ogólnie traktuje to już
    > jako rozrywkę, bo nie wyobrażam sobie żeby bank rozpatrywał wniosek dwa
    > miesiące. W dokumentach jest informacja - "pośrednik kredytowy DSA Sp. z
    > o.o. W-awa, Młynarska 48" - nie znam, ale widocznie ta firma tak
    > opieszale działa.

    To jest zapewne powód, dlaczego citi, mimo rewelacyjnej oferty, ma tak słaby wzrost
    kredytówek. Może się u nich zatrudnić i złożyć wniosek racjonalizatorski?

    Ja czekałem miesiąc od pierwszej rozmowy, aż bank się odezwie - już się serio bałem,
    że ktoś mnie nabrał i dane wyłudził, tym bardziej, że sporo się tego wniosku w banku
    naszukać musieli.

    Ale jak już umowa jest, to i kredyt gotowy, karta powinna być za tydzień. A promo się
    nie przeterminowała?

    A co w końcu wyszło z tym "księdzem/doradcą"?

  • 32. Data: 2019-04-09 14:42:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-09 o 14:18, ń pisze:
    > No zobacz, a u nauczycieli jest to jakieś 75 zł/ 45 min. (zakładając

    Jeśli jako czas pracy nauczyciela liczysz tylko minuty lekcyjne, to nic
    dziwnego, że dochodzisz do głupot :)

    Zawsze mnie śmieszył ten sposób argumentacji. Przecież to nie działa w
    ten sposób, że ktoś, nie zużywając na coś swoich 2 godzin, zarobił 50zł
    więcej, bo na to coś przeznaczyłby czas wolny, a nie czas pracy.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2019-04-09 14:47:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 14:42:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zawsze mnie śmieszył ten sposób argumentacji. Przecież to nie działa w
    > ten sposób, że ktoś, nie zużywając na coś swoich 2 godzin, zarobił 50zł
    > więcej, bo na to coś przeznaczyłby czas wolny, a nie czas pracy.

    Taki ktoś straszny stres musi przeżywać siedząc na kiblu bo to jakby nie patrząc
    strata czasu a więc i KASY;)

  • 34. Data: 2019-04-09 15:00:21
    Od: Cezary <c...@p...fm>

> [...]
    się nie przeterminowała?

    > A co w końcu wyszło z tym "księdzem/doradcą"?

    Dokumenty są z promocją, o księdza doradcę nikt nie pytał. Ale
    zadzwoniłem 4-04 na infolinię z solidnym opr. Zaraz Pan oddzwonił, że
    kolejny wyciąg z konta był do 11 lutego, a on chciał za ostanie trzy
    miesiące, czyli grudzień, styczeń i cały luty. Zrobiłem aktualny i
    sprawdziłem, że poprzedni wysłałem mu 11 lutego, więc przy okazji
    zapytałem jak mogę w połowie miesiąca wysłać mu wyciąg z operacjami do
    końca miesiąca. Ależ się tłumaczył błędami w systemie :)
    CezaryT

  • 35. Data: 2019-04-09 16:22:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Zawsze mnie śmieszył ten sposób argumentacji. Przecież to nie działa w
    > ten sposób, że ktoś, nie zużywając na coś swoich 2 godzin, zarobił
    > 50zł więcej, bo na to coś przeznaczyłby czas wolny, a nie czas pracy.

    Innymi słowy, droższy :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 36. Data: 2019-04-09 17:09:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 13:59, Cezary pisze:
> [...]
    > miesiące. W dokumentach jest informacja - "pośrednik kredytowy DSA Sp. z
    > o.o. W-awa, Młynarska 48" - nie znam, ale widocznie ta firma tak

    Brawo Ty
    Już za kilka miesięcy staniesz się posiadaczem
    https://www.x-kom.pl/szukaj?q=437383%2B437401%2B4374
    03%2B437404%2B437407%2B437406&sort_by=price_asc
    ;-)

  • 37. Data: 2019-04-09 17:15:03
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-04-09 o 17:09, z pisze:

> [...]
    > https://www.x-kom.pl/szukaj?q=437383%2B437401%2B4374
    03%2B437404%2B437407%2B437406&sort_by=price_asc

    Jak będę miał kartę, to żona załatwi przydział błyskawicznie. W Polsce
    nie sprawdza się właściciela karty. A telefon dam dziecku do kopania w
    piaskownicy, chyba że znajdzie inne zastosowanie. W końcu darowanemu
    koniowi w żeby się nie zagląda.
    CezaryT

  • 38. Data: 2019-04-09 17:25:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 17:15:05 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:

> [...]
    > nie sprawdza się właściciela karty. A telefon dam dziecku do kopania w
    > piaskownicy, chyba że znajdzie inne zastosowanie. W końcu darowanemu

    Telefon przysyłają szybko - tzn. mieszczą się w zapisach regulaminu.
    Numer z żoną wyrabiającą limity - jak najbardziej.
    Ja tele-nagrodę z citka wykorzystałem ostatnio do kamerowania zebrania wspólnoty
    mieszkaniowej, bo było ryzyko, że dojdzie do rękoczynów jak nie przymierzając we
    włoskim parlamencie. Akurat taki 5" ma kamerkę tak umieszczoną, że na tyle, na ile
    trzeba wystaje z kieszeni bluzy na piersi.
    Bo co mi z noszenia telefonu bez NFC?
    Ale niby model z 2017, a jak go zacząłem przygotowywać, to się zaktualizował do
    androida 8.1.
    Czyli LG dba o klienta, bo to przecież budżetowiec z półki o jeden wyższej od
    najniższej. Ciekawe, jak to wygląda ze strony xiaomi. Na pewno bardziej szpiegują.

  • 39. Data: 2019-04-09 20:46:05
    Temat: [OT] Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > wykorzystałem ostatnio do kamerowania

    Do czego?
    K...a mać!
    Zapewne konsekwentnie klawiatury używasz do klawiaturowania (a nie do
    pisania), nóg używasz do nogowania (a nie do chodzenia), oczu używasz do
    oczowania (a nie do patrzenia)...
    Czy może aż tak konsekwentny nie jesteś?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 40. Data: 2019-04-09 20:53:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Do czego?
    > K...a mać!

    Nie napinaj się tak, bo ci żyłka pęknie.
    https://sjp.pwn.pl/sjp/kamerowac;2468957.html

    KJ

    Programmers used to batch environments may find it hard to live without
    giant listings; we would find it hard to use them.
    -- D. M. Ritchie