  • 21. Data: 2019-02-12 09:05:25
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    Skusiłem się na tą promocję, złożyłem wniosek wraz z dokumentami 1
    lutego, dzisiaj mamy 12 lutego i całkowity brak kontaktu ze strony
    banku. Pozwoliłem sobie zadzwonić do "banku" City. Oczywiście wniosek
    wpłynął, natomiast Pani nie ma pojęcia dlaczego nie ma jakiejkolwiek
    decyzji. NASZ BANK ROZPATRUJE WNIOSKI W MAX 48 Godzin. Jestem
    zachwycony, że jestem tak niespotykanym klientem, że bank potrzebuje
    mnie prześwietlać przez dwa tygodnie, sprawdzając pewnie czy nie
    figuruję w jakiejś spółce na Cyprze.

    CezaryT

  • 22. Data: 2019-02-12 11:15:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 09:05, Cezary pisze:
> [...]
    > zachwycony, że jestem tak niespotykanym klientem, że bank potrzebuje
    > mnie prześwietlać przez dwa tygodnie, sprawdzając pewnie czy nie

    Tak działają banki i ich promocje.
    Trudno powiedzieć czy mają taki bajzel czy to polityka przewidziana i
    policzona w kosztach tej promocji :-)

  • 23. Data: 2019-02-12 12:03:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 09:05:30 UTC+1 użytkownik Cezary napisał:
    > Skusiłem się na tą promocję, złożyłem wniosek wraz z dokumentami 1
    > lutego, dzisiaj mamy 12 lutego i całkowity brak kontaktu ze strony
    > banku.

    Ten typ tak miewa. Ja na reakcję przy zakładaniu darmowej KK gold czekałem przez
    miesiąc - i już byłem prawie przekonany, że ktoś mi dane wyłudził.
    Może akurat masz tak wysokie dochody, że citi chce koniecznie uszczęśliwić Cię jakimś
    mega-limitem - bo u nich nie da się wybrać, sami zawsze przydzielają tyle, ile tylko
    mogą (zmniejszyć można bez problemu wiadomością w ST) - i musisz przejść przez
    analityka, co akurat na narty pojechał (miesiąc czekałem też w db na moją pierwszą
    KK, bo akurat były wakacje, a mi się 20k limitu zachciało).
    Albo przytykają się sami promocjami, albo masz pecha - nie pozostaje nic innego jak
    poganiać.
    Ale powiedz, w jaki sposób od razu złożyłeś wniosek z dokumentami? Jakimi?

  • 24. Data: 2019-02-12 13:22:08
    Od: Cezary <c...@p...fm>

> [...]
    poganiać.
    > Ale powiedz, w jaki sposób od razu złożyłeś wniosek z dokumentami? Jakimi?

    Do wniosku załączyłęm skan dowodu, wyciąg z konta - 3 miesiące, pit,
    potwierdzenie zapłaty podatku za 2018. Dostałem potwierdzenie na maila.
    Za chwile faktycznie zadzwonił konsultant, że dokumenty "nie doszły" z
    wnioskiem. Poprosił o jeszcze raz przesłanie na f...@c...com, ja z
    kolei poprosiłem o zmniejszenie absurdalnego dla mnie limitu karty do
    kwoty 10tys zł. Dostałem drugiego maila potwierdzającego i na tym nasz
    kontakt się urwał.

    CezaryT

  • 25. Data: 2019-02-12 13:41:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No to żeś ich na 2 sposoby przytkał.
    To nie ZUS, żeby robić atak DOS i tyle dokumentów przysyłać, przecież muszą to teraz
    przeczytać i jeszcze ze sobą porównać.
    A już całkowicie wytrąciłeś ich z kolein tą prośbą o zmniejszenie limitu, mogą tego w
    ogóle nie potrafić zrobić ;>
    Ale to już jakiś postęp, że w ogóle się o tej wysokości dowiedziałeś, ja dowiedziałem
    się dopiero z umowy.
    Ogólnie należy pamiętać o zasadzie, że lepsze jest wrogiem dobrego i by nie poprawiać
    tego, co działa.
    A teraz musisz popychać.

  • 26. Data: 2019-02-14 13:06:08
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > No to żeś ich na 2 sposoby przytkał.

    Sami chcą żeby się zatkać. Zadzwonili że oprócz wyciągu z konta
    firmowego, potrzebują jeszcze wyciąg z indywidualnego. Wygląda, że po
    odbiór karty będę musiał przyprowadzić dziadka z pisemną zgodą od
    pradziadka. Ale poczekam z ciekawości jak to się zakończy.

    CezaryT

  • 27. Data: 2019-02-14 13:42:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 13:06:16 UTC+1 użytkownik Cezary napisał:

    > Sami chcą żeby się zatkać. Zadzwonili że oprócz wyciągu z konta
    > firmowego, potrzebują jeszcze wyciąg z indywidualnego. Wygląda, że po

    A, to trzeba od razu było pisać, że jesteś DG, wtedy jest zawsze z KK droga przez
    mękę, i tak masz szczęście, że w ogóle proces zaczęli i jakoś się propaguje -
    przynajmniej zgaduję z tego, że zadzwonili po uzupełnienie.
    Więc zachcianki jednak spełniać musisz (jeśli zależy Ci na karcie i słuchawce) - ale
    masz szansę na pozytywne zakończenie po jakimś miesiącu-dwóch (a jeszcze ze 3 lata
    temu szansy byś w ogóle nie miał).

  • 28. Data: 2019-02-14 16:44:56
    Od: Cezary <c...@p...fm>

> [...]
    ale masz szansę na pozytywne zakończenie po jakimś miesiącu-dwóch (a jeszcze ze 3

    Tak, to jest ciekawostka. Zawsze jak rozmawiam o wyrobieniu karty, to
    wszystko idzie pięknie do momentu informacji o DG - wtedy zaczynają się
    zastoje. Wg BIK jestem idealnym klientem, ale niestety param się od
    bardzo dawna DG i to powoduje, że przestaję być interesującym klientem.
    A fakt, że nie ułatwiam, bo we wniosku nie było nic zbliżonego do mojej
    działalności, więc zaznaczyłem Ksiądz/Doradca - też czekam kiedy zaczną
    uściślać.

    Ale jak to przejdę, to namówię żonę, z nią będą mieli jeszcze gorzej.
    Nie jest zatrudniona, brak DG ale płatnik VAT.
    CezaryT

  • 29. Data: 2019-04-09 13:59:09
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-02-12 o 09:05, Cezary pisze:
    > Skusiłem się na tą promocję, złożyłem wniosek wraz z dokumentami 1
    > lutego, dzisiaj mamy 12 lutego i całkowity brak kontaktu ze strony
    > banku. [...]

    Hurra, dzisiaj przyszła kurierem umowa, podpisałem i zabrał. Ciekawe,
    czy na kartę będę czekał kolejne dwa miesiące. Ogólnie traktuje to już
    jako rozrywkę, bo nie wyobrażam sobie żeby bank rozpatrywał wniosek dwa
    miesiące. W dokumentach jest informacja - "pośrednik kredytowy DSA Sp. z
    o.o. W-awa, Młynarska 48" - nie znam, ale widocznie ta firma tak
    opieszale działa.
    CezaryT

  • 30. Data: 2019-04-09 14:18:34
    Od: ń <k...@t...sie>

    No zobacz, a u nauczycieli jest to jakieś 75 zł/ 45 min. (zakładając miesięczne
    wynagrodzenie 5400 zł brutto).
    Strajkuj!

    -----