    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przyjmowanie płatności kartą
    Date: Tue, 31 May 2005 10:36:30 +0200

    Użytkownik net napisał:
    > Z tego wszystkiego zauważyłem że za granicą działają liczne firmy
    > pośredniczące w przyjmowaniu kart i to w tak prosty sposób że kupujący
    > nie musi się rejestrować w systemie tej firmy i nie trzeba mieć żadnego
    > serwera generującego kwotę opłaty itp bo wszystko jest bardzo proste. U
    > nas najwyraźniej tego typu usługi nie ma.

    U nas takie uslugi sa. Allpay.pl, platnosci.pl (to sie chyba pojawilo
    niedawno). Zarejestrowac sie w systemie sciagajacym kase trzeba, bo
    trzeba jakos potem te kase dostac. Nie wiem w czym problem. Nie wiem czy
    trzeba miec zarejestrowana firme. Chyba nie.

    Jak chcesz wiecej jazdy to ecard i polcard.

    Ktos wspolpracuje z platnosci.pl? Prowizje sa calkiem ok, ale nie
    chcialo mi sie tam grzebac.

    Bartol