    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przyjmowanie płatności kartą
    Date: Tue, 31 May 2005 11:33:29 +0200

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > U nas takie uslugi sa. Allpay.pl, platnosci.pl (to sie chyba pojawilo
    > niedawno). Zarejestrowac sie w systemie sciagajacym kase trzeba, bo
    > trzeba jakos potem te kase dostac. Nie wiem w czym problem. Nie wiem czy
    > trzeba miec zarejestrowana firme. Chyba nie.

    Cholera, najpierw napisalem, a potem pomyslalem.

    ZTCW ani na allpay, ani na platnosciach, ani nigdzie tam, gdzie
    przyjmowane sa karty klient (kupujacy) nie musi sie rejestrowac.
    Rejestracji placacego wymaga chyba tylko payu, czy jak im tam, bo oni
    jakos tak a'la paypalowi sa.

    Jesli chodzi o sprzedajacego, to w odpowiednim miejscu serwisu trzeba
    wrzucic kawalek kodu i po sprawie. Zadnych dodatkowych inwestycji,
    specjalnych serwerow i innych kwiatkow. Chyba, ze bardzo sie chce, wtedy
    nawet sie da.

    Moze troche lepiej sie rozejrzyj po prostu. Z tego co zauwazylem
    zagraniczne serwisy maja czesto drakonskie prowizje.

    Bartol