  • 11. Data: 2005-05-31 22:55:05
    Temat: Re: przyjmowanie płatności kartą
    Od: net <n...@n...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Czyli osoba z DG moze przyjmowac platnosci.
    >
    > Bartol
    To jest trochę niejasne ale w każdym razie jeśli ktoś kupuje na firmę to
    nie może płacić mi w tym systemie. Tylko prywatna osoba może płacić. Tak
    się wydaje. Zresztą co mi zrobią jeśli złamię regulamin ? I tak mam mały
    obrót więc nikt się nie kapnie.

  • 12. Data: 2005-06-01 00:03:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "net" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Tak
    > się wydaje. Zresztą co mi zrobią jeśli złamię regulamin ? I tak mam

    Mnie się wydaje, ze to Ty byś nie mógł w tym systemie płacić. No ba jaki
    masz wpływ na to, czy płacący Ci za towar ma dzialaność, czy nie?

  • 13. Data: 2005-06-01 11:52:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2005 00:44:40 +0200, gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał

    > 3,9% prowizji - na głowe upadli....

    Tyle samo chyba bierze Polcard.

    > i opłata początkowa 1000 zł