-
11. Data: 2006-03-04 23:58:30
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: "Robert" <s...@w...pl>
Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
news:jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net...
>> Ja od roku wplacam pieniadze w multi i nie bylo problemu...rozumiem, ze
>> czasami moze cos nie zadzialac. Irytuje mnie natomiast postawa banku.
>
> Bank jest po to by zarabiac, a nie robic dobrze klienteli.. od tego sa
> inne "agencje".
>
>> Po zgloszeniu przeze mnie problemu powinni mi oddac pieniadze
>> natychmiast-
>
> mimo, iz zgadzam sie z Toba w 100% to jenak musze napisac: "a kogo to
> jeb** - ty masz problem.." a nie Bank, gdyby bylo odwrotnie, czyli ty
> bankowi bys cos wisial..oj to nie martw sie, komornik zapuka juz na drugi
> dzien...
>
>> mam dowod ze wplacilem i zostalo przyjete. Moglem przeciez potrzebowac
>> tych pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc
>> pieniadze na zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...
>
> A jak sadzisz kogo zainteresuje twoj los? Pania Krysie z ksiegowosci? Pana
> Kazia co to dzwi otwiera? Moze Pania Zosie z okienka..albo o prezesa
> Stefana czy udzialowca Karola? Hmm jak myslisz ktora z tych osob
> zainteresuje sie Twoim problemem?
>
> ps.
> Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
> natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
> narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
> dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione
> pieniadze!
>
Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))
-
12. Data: 2006-03-05 08:50:37
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Robert napisał(a):
> Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> news:jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net...
>>> Ja od roku wplacam pieniadze w multi i nie bylo problemu...rozumiem, ze
>>> czasami moze cos nie zadzialac. Irytuje mnie natomiast postawa banku.
>> Bank jest po to by zarabiac, a nie robic dobrze klienteli.. od tego sa
>> inne "agencje".
>>
>>> Po zgloszeniu przeze mnie problemu powinni mi oddac pieniadze
>>> natychmiast-
>> mimo, iz zgadzam sie z Toba w 100% to jenak musze napisac: "a kogo to
>> jeb** - ty masz problem.." a nie Bank, gdyby bylo odwrotnie, czyli ty
>> bankowi bys cos wisial..oj to nie martw sie, komornik zapuka juz na drugi
>> dzien...
>>
>>> mam dowod ze wplacilem i zostalo przyjete. Moglem przeciez potrzebowac
>>> tych pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc
>>> pieniadze na zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...
>> A jak sadzisz kogo zainteresuje twoj los? Pania Krysie z ksiegowosci? Pana
>> Kazia co to dzwi otwiera? Moze Pania Zosie z okienka..albo o prezesa
>> Stefana czy udzialowca Karola? Hmm jak myslisz ktora z tych osob
>> zainteresuje sie Twoim problemem?
>>
>> ps.
>> Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
>> natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
>> narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
>> dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione
>> pieniadze!
>>
> Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
> reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
> przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))
>
>
sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj
sg
-
13. Data: 2006-03-05 09:48:00
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 05 Mar 2006 09:50:37 +0100,
osoba podpisana: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
napisała:
[...]
>
> sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj
Nosz, k... jeden zacytował wszystko, żeby dodać jeden akapit, drugi -
żeby dodaćjedno zdanie. Opamiętajcie się może.
KJ
--
Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko
-
14. Data: 2006-03-05 12:28:58
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: "l.b" <p...@p...com>
>> Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
>> natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
>> narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
>> dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione
>> pieniadze!
>>
> Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
> reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
> przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))
Watpie, bnak ma gdzies twoje reklamacje, a jesli spoznisz sie ze splata
karty to nalicza odsetki karne, jak juz wspomnialem bank to bank i ma w
dupie twoje problemy z... bankiem! Od "wcietej" kasy jest dzial X a od
kredytow dzial A i co ma jedno wspolnego z drugim?
Kolega mial 5 lat temu przypadek w supermarkecie, ze bankomat nie wyplacil
kasy ale zablokowal srodki - i faktycznie zostal bez kasy przez dwa
tygodnie! az do nastepnej wyplaty, bank oddal ta kase po 34 dniach, na
pisemna reklamacje odpowiedz byla tak lakoniczna, ze malo nie poszedl po
kalacha do ruskich ... jedno ze zdan jakie pamietam brzmialo mniej wiecej
tak: "bank nie moze odpowiadac za nieprawidlowe dysponowanie pieniedzmi
klienta przez klienta...." - co to mialo wspolnego z ta sytuacja..do dzis
nie wiadomo:)) ale wyszlo na to, ze nie wolno kasy trzymac w banku, jesli
mozna dostac wyplat gotowka:)
Dlatego watpie by jakiekolwiek reklamacje cos Ci daly, bo jak ktos juz
napisal w tym watku zawsze znajdzie sie zapis z umowy, gdzie to jeszcze ty
zaplacisz...
Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!
-
15. Data: 2006-03-05 14:11:58
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: a...@t...pl (Bartek)
> Dlatego watpie by jakiekolwiek reklamacje cos Ci daly, bo jak ktos juz
> napisal w tym watku zawsze znajdzie sie zapis z umowy, gdzie to jeszcze ty
> zaplacisz...
> Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!
Od 2003 roku skladałem trzy razy reklamację w Multibank i za kazdym razem
zostało to załatwione po mojej mysli. Oczywiscie, opieralem sie na
konkretnych zapisach z umów i warunkach.
Na marginesie, przeze mnie zmienili jeden wzór umowy kredytowej :-))).
Uwazam, ze warto skladac reklamację. Ja bede to robil za kadym razem, kiedy
poczuję, ze cos jest nie tak i ze to wina banku.
Z drugiej strony, jak stwierdzil mój dobry znajomy z Multi, reklamacje to
najlepszy sposób na wyryfikację sposobu dzialania i w efekcie sposób na
poprawę oferty i jakosci obslugi.
Pozdrawiam
_________________________
BN
www.adekus.pl
www.adekus.pl/kh
www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
16. Data: 2006-03-10 20:49:46
Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
Od: "skorz" <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl>
Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
news:due91h$30v1$2@node3.news.atman.pl...
>> Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
>> reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
>> przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))
Jak nie spłacisz w gp to dostaniesz odsetkami...
Tak - bank to na pewno zmobilizuje :P
> sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj
Pokaż mi fragment jakiekolwiek _regulaminu_MultiBanku_ ze słowem
"Wpłatomat".
Ja wpłacałem kasę 6 stycznia - dotarła na konto po ponad miesiącu. Pierwsza
reklamacja negatywna. Reklamacja reklamacji dopiero odniosła skutek. Tyle,
że 2 reklamacja była napisana zdecydowanie bardziej stanowczo, włącznie z
żądaniem przeanalizowania zapisów z kamery, informacją że dostarczę pisemne
oświadczenie świadka oraz z z pytaniem czemu to w ogóle działa skoro nie ma
tego w regulaminie...
pzdrwm i powodzenia
skorz