  • 11. Data: 2006-03-04 23:58:30
    Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Od: "Robert" <s...@w...pl>

    Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net...

> [...]
    >
    > A jak sadzisz kogo zainteresuje twoj los? Pania Krysie z ksiegowosci? Pana
    > Kazia co to dzwi otwiera? Moze Pania Zosie z okienka..albo o prezesa
    > Stefana czy udzialowca Karola? Hmm jak myslisz ktora z tych osob
    > zainteresuje sie Twoim problemem?
    >
    > ps.
    > Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
    > natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
    > narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
    > dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione

    Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
    reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))

  • 12. Data: 2006-03-05 08:50:37
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Robert napisał(a):
> [...]
    > reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    > przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))

    sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    sg

  • 13. Data: 2006-03-05 09:48:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Mar 2006 09:50:37 +0100,
    osoba podpisana: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    napisała:
    [...]
    > sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    Nosz, k... jeden zacytował wszystko, żeby dodać jeden akapit, drugi -
    żeby dodaćjedno zdanie. Opamiętajcie się może.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 14. Data: 2006-03-05 12:28:58
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
    > reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    > przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))

    Watpie, bnak ma gdzies twoje reklamacje, a jesli spoznisz sie ze splata
    karty to nalicza odsetki karne, jak juz wspomnialem bank to bank i ma w
    dupie twoje problemy z... bankiem! Od "wcietej" kasy jest dzial X a od
    kredytow dzial A i co ma jedno wspolnego z drugim?
    Kolega mial 5 lat temu przypadek w supermarkecie, ze bankomat nie wyplacil
    kasy ale zablokowal srodki - i faktycznie zostal bez kasy przez dwa
    tygodnie! az do nastepnej wyplaty, bank oddal ta kase po 34 dniach, na
    pisemna reklamacje odpowiedz byla tak lakoniczna, ze malo nie poszedl po
    kalacha do ruskich ... jedno ze zdan jakie pamietam brzmialo mniej wiecej
    tak: "bank nie moze odpowiadac za nieprawidlowe dysponowanie pieniedzmi
    klienta przez klienta...." - co to mialo wspolnego z ta sytuacja..do dzis
    nie wiadomo:)) ale wyszlo na to, ze nie wolno kasy trzymac w banku, jesli
    mozna dostac wyplat gotowka:)
    Dlatego watpie by jakiekolwiek reklamacje cos Ci daly, bo jak ktos juz
    napisal w tym watku zawsze znajdzie sie zapis z umowy, gdzie to jeszcze ty
    zaplacisz...
    Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!

  • 15. Data: 2006-03-05 14:11:58
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > zaplacisz...
    > Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!

    Od 2003 roku skladałem trzy razy reklamację w Multibank i za kazdym razem
    zostało to załatwione po mojej mysli. Oczywiscie, opieralem sie na
    konkretnych zapisach z umów i warunkach.
    Na marginesie, przeze mnie zmienili jeden wzór umowy kredytowej :-))).

    Uwazam, ze warto skladac reklamację. Ja bede to robil za kadym razem, kiedy
    poczuję, ze cos jest nie tak i ze to wina banku.

    Z drugiej strony, jak stwierdzil mój dobry znajomy z Multi, reklamacje to
    najlepszy sposób na wyryfikację sposobu dzialania i w efekcie sposób na
    poprawę oferty i jakosci obslugi.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 16. Data: 2006-03-10 20:49:46
    Od: "skorz" <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

> [...]

    Jak nie spłacisz w gp to dostaniesz odsetkami...
    Tak - bank to na pewno zmobilizuje :P

    > sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    Pokaż mi fragment jakiekolwiek _regulaminu_MultiBanku_ ze słowem
    "Wpłatomat".

    Ja wpłacałem kasę 6 stycznia - dotarła na konto po ponad miesiącu. Pierwsza
    reklamacja negatywna. Reklamacja reklamacji dopiero odniosła skutek. Tyle,
    że 2 reklamacja była napisana zdecydowanie bardziej stanowczo, włącznie z
    żądaniem przeanalizowania zapisów z kamery, informacją że dostarczę pisemne
    oświadczenie świadka oraz z z pytaniem czemu to w ogóle działa skoro nie ma
    tego w regulaminie...

    pzdrwm i powodzenia
    skorz