  • 1. Data: 2006-03-04 19:12:24
    Temat: niemila sytuacja w multibanku
    Od: "Robert Lorenc" <s...@w...pl>

    Witam,

    Od ponad roku mam rachunek w multibanku i do tej pory bylem bardzo
    zadowolony z poziomu obslugi. Niestety ostatnio spotkalo mnie dosc duze
    rozczarowanie. Wplacilem pieniadze na swoje konto w oddziale w Krakowie.
    Wplatomat wydrukowal mi potwierdzenie ze pieniadze zostaly zaksiegowane. Po
    24h od wplaty, gdy moje konto dalej bylo puste zadzwonilem na multilinie i
    dowiedzialem sie ze procedura zwrotu moich pienidzy bedzie trwala do 5dni
    :( Dzisiaj mija juz 3 dzien, a ja mimo dowodu wplaty ktory posiadam ciagle
    jestem bez pieniedzy. Czy to jest normalne? Przeciez skoro podalem numer
    wplaty mogli natychmiast oddac mi moja wlasnosc a dopiero potem zastanawiac
    sie gdzie jest blad.

    Pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2006-03-04 19:46:02
    Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > podalem numer wplaty mogli natychmiast oddac mi moja wlasnosc a dopiero
    Gdzie wplacales ??

  • 3. Data: 2006-03-04 19:51:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie wplacales ??

    W Krakowie Multi posiada tylko 1 wplatomat. Na ulicy Straszewskiego
    20.

    marekz

  • 4. Data: 2006-03-04 20:04:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 4 Mar 2006 20:51:42 +0100, w <ducr52$g5k$1@atlantis.news.tpi.pl>, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > W Krakowie Multi posiada tylko 1 wplatomat. Na ulicy Straszewskiego
    > 20.

    To się ciesz, że 5 dni -- ja czekam od 24 grudnia.

  • 5. Data: 2006-03-04 21:01:50
    Od: "Robert" <s...@w...pl>

    <m...@w...irc.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > W Krakowie Multi posiada tylko 1 wplatomat. Na ulicy Straszewskiego
    > 20.

    >To się ciesz, że 5 dni -- ja czekam od 24 grudnia.

    Mam nadzieje ze za 5 dni pieniadze beda - tyle podobno trwa procedura...

  • 6. Data: 2006-03-04 21:10:33
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Robert napisał(a):
    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Sat, 4 Mar 2006 20:51:42 +0100, w <ducr52$g5k$1@atlantis.news.tpi.pl>,

    > Mam nadzieje ze za 5 dni pieniadze beda - tyle podobno trwa procedura...

    to ja polecam mBank, po wpłacie (a raczej 4 wpłatach, bo maszynka
    przyjmuje tylko 30 banknotów), wróciłem do domu (trwało to jakies
    10minut) i już kasa była ;-)

  • 7. Data: 2006-03-04 21:17:43
    Od: "Robert" <s...@w...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    Robert napisał(a):
> [...]
    >

    >to ja polecam mBank, po wpłacie (a raczej 4 wpłatach, bo maszynka
    przyjmuje tylko 30 banknotów), wróciłem do domu (trwało to jakies

    Ja od roku wplacam pieniadze w multi i nie bylo problemu...rozumiem, ze
    czasami moze cos nie zadzialac. Irytuje mnie natomiast postawa banku. Po
    zgloszeniu przeze mnie problemu powinni mi oddac pieniadze natychmiast- mam
    dowod ze wplacilem i zostalo przyjete. Moglem przeciez potrzebowac tych
    pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc pieniadze na
    zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...

  • 8. Data: 2006-03-04 21:44:05
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc
    > pieniadze na zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...

    Problem polega na tym że oni te wpłatomaty prawdopodobnie outsourcują tak
    jak bankomaty (przez Euronet). I dopóki nie dostaną wiążącej informacji o
    zaginionych pieniądzach od firmy zewnętrznej nic nie mogą zrobić.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-03-04 22:47:43
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Ja od roku wplacam pieniadze w multi i nie bylo problemu...rozumiem, ze
    > czasami moze cos nie zadzialac. Irytuje mnie natomiast postawa banku.

    Bank jest po to by zarabiac, a nie robic dobrze klienteli.. od tego sa inne
    "agencje".

    > Po zgloszeniu przeze mnie problemu powinni mi oddac pieniadze natychmiast-

    mimo, iz zgadzam sie z Toba w 100% to jenak musze napisac: "a kogo to
    jeb** - ty masz problem.." a nie Bank, gdyby bylo odwrotnie, czyli ty
    bankowi bys cos wisial..oj to nie martw sie, komornik zapuka juz na drugi
    dzien...

    > mam dowod ze wplacilem i zostalo przyjete. Moglem przeciez potrzebowac
    > tych pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc
    > pieniadze na zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...

    A jak sadzisz kogo zainteresuje twoj los? Pania Krysie z ksiegowosci? Pana
    Kazia co to dzwi otwiera? Moze Pania Zosie z okienka..albo o prezesa Stefana
    czy udzialowca Karola? Hmm jak myslisz ktora z tych osob zainteresuje sie
    Twoim problemem?

    ps.
    Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
    natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
    narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
    dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione
    pieniadze!

  • 10. Data: 2006-03-04 23:55:08
    Od: "Robert" <s...@w...pl>

    Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
    > dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione

    Zupelnie sie zgadzam z Toba, dlatego chcialem sie podzielic moimi
    doswiadczeniami odnosnie tego banku. Moze ktos szukajacy nowego banku wezmie
    pod uwage sposob w jaki traktuje sie klienta w tej firmie.