  • 1. Data: 2006-03-03 22:16:18
    Temat: Jakieś doświadczenia z ubezpieczeniem Elvia do Eurokonta?
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Witam, czy ktoś miał doświadczenia dotyczące korzystania z ubezpieczenia
    od kosztów leczenia za granicą, które jest w "Pakiecie pomocnym" do
    Eurokonta Akademickiego, Plus itd? Jak to wygląda naprawdę, gdy okaże
    się, że będąc dalego za granicą jest się zmuszonym skorzystać z ich
    pomocy?

  • 2. Data: 2006-03-03 23:33:35
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Populares <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Eurokonta Akademickiego, Plus itd? Jak to wygląda naprawdę, gdy okaże
    > się, że będąc dalego za granicą jest się zmuszonym skorzystać z ich

    Korzystałem dwukrotnie z ubezpieczenia. Dotyczyło to opóźnienia w
    dostarczeniu bagażu.
    Zatelefonowałem pod podany numer. Zapytano mnie o dane osobowe, numer karty
    Maestro. Następnego dnia pracownik Elvii oddzwonił i dalej informował o
    procedurach. Koszt rozmowy telefonicznej do Elvii oraz rozmowy przychodzącej
    z Elvii (roaming) ponoszony jest przez tą firmę. Wystarczy, że do dokumentów
    dołączysz billing i zaznaczysz rozmowy.
    Odszkodowanie za szkodę otrzymałem przelewem w ciągu 7 dni od doręczenia
    dokumentacji. Działają niezwykle szybko. Np. w Warcie ta sama szkoda
    likwidowana jest nawet do miesiąca.

  • 3. Data: 2006-03-04 18:45:59
    Od: "emmar" <m...@w...pl>

    > Witam, czy ktoś miał doświadczenia dotyczące korzystania z ubezpieczenia
    > od kosztów leczenia za granicą

    Lepiej miec ze sobą dużo pieniędzy. Miałem okazję towarzyszyć osobie, która
    zapadła na zdrowiu we Francji. Do momentu wypisu ze szpitala reprezentant
    ELVIA nie raczył się skontaktowac ze szpitalem, a centrala szła w zaparte,
    że "jest w drodze". Mieliśmy już samolot powrotny i trzeba było zapłacić
    kartą kredytową.

    Jeżeli płacisz w jakimkolwiek stopniu za tej wątpliwej jakości "usługi",
    zrezygnuj. Szkoda nerwów.

    pzdr MMart