eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniemila sytuacja w multibanku › Re: niemila sytuacja w multibanku
  • From: "skorz" <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ducovc$4jj$1@atlantis.news.tpi.pl> <ducqo1$dvf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ducr52$g5k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <n...@4...com>
    <ducvf1$8i1$1@nemesis.news.tpi.pl> <ducvoi$1n95$1@node1.news.atman.pl>
    <dud0cq$b4t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net>
    <dud9qe$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl> <due91h$30v1$2@node3.news.atman.pl>
    Subject: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Date: Fri, 10 Mar 2006 21:49:46 +0100
    Lines: 26
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 83.22.254.238
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1142023811 83.22.254.238 (10 Mar 2006 21:50:11 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: skorz.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:379815
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    news:due91h$30v1$2@node3.news.atman.pl...

    >> Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
    >> reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    >> przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))

    Jak nie spłacisz w gp to dostaniesz odsetkami...
    Tak - bank to na pewno zmobilizuje :P

    > sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    Pokaż mi fragment jakiekolwiek _regulaminu_MultiBanku_ ze słowem
    "Wpłatomat".

    Ja wpłacałem kasę 6 stycznia - dotarła na konto po ponad miesiącu. Pierwsza
    reklamacja negatywna. Reklamacja reklamacji dopiero odniosła skutek. Tyle,
    że 2 reklamacja była napisana zdecydowanie bardziej stanowczo, włącznie z
    żądaniem przeanalizowania zapisów z kamery, informacją że dostarczę pisemne
    oświadczenie świadka oraz z z pytaniem czemu to w ogóle działa skoro nie ma
    tego w regulaminie...

    pzdrwm i powodzenia
    skorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1