eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniemila sytuacja w multibanku › Re: niemila sytuacja w multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Date: 5 Mar 2006 15:11:58 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 29
    Message-ID: <046101c6405e$b0d720f0$5a15030a@CZARNYMASTER>
    References: <dud0cq$b4t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net>
    <dud9qe$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eQAOf.27236$bw1.16353@newsfe2-win.ntli.net>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1141567918 2826 213.180.130.18 (5 Mar 2006 14:11:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2006 14:11:58 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 253241960 for
    p...@n...pl; Sun, 05 Mar 2006 15:11:12 +0100
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 253241960 for
    p...@n...pl; Sun, 05 Mar 2006 15:11:12 +0100
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 253241960 for
    p...@n...pl; Sun, 05 Mar 2006 15:11:12 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:379280
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dlatego watpie by jakiekolwiek reklamacje cos Ci daly, bo jak ktos juz
    > napisal w tym watku zawsze znajdzie sie zapis z umowy, gdzie to jeszcze ty
    > zaplacisz...
    > Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!

    Od 2003 roku skladałem trzy razy reklamację w Multibank i za kazdym razem
    zostało to załatwione po mojej mysli. Oczywiscie, opieralem sie na
    konkretnych zapisach z umów i warunkach.
    Na marginesie, przeze mnie zmienili jeden wzór umowy kredytowej :-))).

    Uwazam, ze warto skladac reklamację. Ja bede to robil za kadym razem, kiedy
    poczuję, ze cos jest nie tak i ze to wina banku.

    Z drugiej strony, jak stwierdzil mój dobry znajomy z Multi, reklamacje to
    najlepszy sposób na wyryfikację sposobu dzialania i w efekcie sposób na
    poprawę oferty i jakosci obslugi.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1