  • 1. Data: 2006-03-03 21:53:49
    Temat: Karta Inteligo a płatność w sieci
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Dziś, płacąc przez Internet za pośrednictwem Polcardu, ujrzałem coś takiego:

    Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO,
    POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*)

    *) blokada na wniosek banku PKO BP

    Czy ktoś wie, o co chodzi? Było już na grupie? (nie znalazłem...)

    Marek

  • 2. Data: 2006-03-03 22:12:10
    Temat: Re: Karta Inteligo a płatność w sieci
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-03-03 22:53, MarekM pisze:

> [...]
    >
    > *) blokada na wniosek banku PKO BP
    >
    > Czy ktoś wie, o co chodzi? Było już na grupie? (nie znalazłem...)

    http://www.wosp.org.pl/wplaty/ - sprawdziłem teraz, pośredniczy też Polcard
    i nie było żadnych informacji na temat blokowania VE Inteligo. W Twoim
    przypadku blokada na wniosek PKO BP prawdopodobnie dotyczy konkretnego sklepu.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-03-04 00:23:38
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):

> [...]
    > Polcard i nie było żadnych informacji na temat blokowania VE Inteligo. W
    > Twoim przypadku blokada na wniosek PKO BP prawdopodobnie dotyczy

    Hm, próbowałem doładować siostrze konto numeru Heyah na stronie
    doladuj.heyah.pl...

    Marek

  • 4. Data: 2006-03-04 01:27:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MarekM napisał(a):

    > Czy ktoś wie, o co chodzi? Było już na grupie? (nie znalazłem...)

    Proste. Masz doładowywać bezpośrednio z serwisu www lub za pomocą "Płacę
    z inteligo". :-P

  • 5. Data: 2006-03-04 12:40:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > z inteligo". :-P

    To ma sens ;-)

    ATSD czy naprawdę bank ma prawo nie obsługiwać płatności za
    towary/usługi konkretnego sprzedawcy? Strasznie mi to śmierdzi...

    Marek