eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniemila sytuacja w multibanku › Re: niemila sytuacja w multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Date: Sun, 05 Mar 2006 09:50:37 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 51
    Message-ID: <due91h$30v1$2@node3.news.atman.pl>
    References: <ducovc$4jj$1@atlantis.news.tpi.pl> <ducqo1$dvf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ducr52$g5k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <n...@4...com>
    <ducvf1$8i1$1@nemesis.news.tpi.pl> <ducvoi$1n95$1@node1.news.atman.pl>
    <dud0cq$b4t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net>
    <dud9qe$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1141548913 99297 85.89.162.21 (5 Mar 2006 08:55:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Mar 2006 08:55:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <dud9qe$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:379252
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert napisał(a):
    > Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:jOoOf.22441$57.204@newsfe3-win.ntli.net...
    >>> Ja od roku wplacam pieniadze w multi i nie bylo problemu...rozumiem, ze
    >>> czasami moze cos nie zadzialac. Irytuje mnie natomiast postawa banku.
    >> Bank jest po to by zarabiac, a nie robic dobrze klienteli.. od tego sa
    >> inne "agencje".
    >>
    >>> Po zgloszeniu przeze mnie problemu powinni mi oddac pieniadze
    >>> natychmiast-
    >> mimo, iz zgadzam sie z Toba w 100% to jenak musze napisac: "a kogo to
    >> jeb** - ty masz problem.." a nie Bank, gdyby bylo odwrotnie, czyli ty
    >> bankowi bys cos wisial..oj to nie martw sie, komornik zapuka juz na drugi
    >> dzien...
    >>
    >>> mam dowod ze wplacilem i zostalo przyjete. Moglem przeciez potrzebowac
    >>> tych pieniadze na zakup biletu lotniczego, czy nawet mogly to byc
    >>> pieniadze na zycie. Jak tu czekac w takiej sytuacji 5dni...
    >> A jak sadzisz kogo zainteresuje twoj los? Pania Krysie z ksiegowosci? Pana
    >> Kazia co to dzwi otwiera? Moze Pania Zosie z okienka..albo o prezesa
    >> Stefana czy udzialowca Karola? Hmm jak myslisz ktora z tych osob
    >> zainteresuje sie Twoim problemem?
    >>
    >> ps.
    >> Jeszcze raz napisze, ze zgadzam sie z Toba w 100%, ze bank powinien
    >> natychmiast oddac kase i bardzo, bardzo grzecznie przeprosic za to, ze
    >> narazil Cie na klopoty wynikajace z jego (banku) nieprofesjonalnego
    >> dzialania, bo jak by nie patrzec, to byly/sa Twoje ciezko zarobione
    >> pieniadze!
    >>
    > Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
    > reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    > przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))
    >
    >

    sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1