  • 21. Data: 2002-01-29 17:46:09
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze inkoguto :
    [...]
    > No nie wiem czy za darmo
    > Który VE pozwala wziąć 5 tys. i jest za darmo?

    Ale po cóż VE? Przelew do marmurka i wypłata w kasie.

    Saddie, co w życiu nie wyda 250 zł na VG, przynajmniej nie na tych
    warunkach
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 22. Data: 2002-01-29 21:30:16
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Fortis

    Macie rację moi mili.
    Punkt widzenia zależy od....

    Dla mnie VIPa nawet fatyga do banku po przygotowaną 5 cyfrową kwotę to
    strata czasu, szczególnie, że nie bywam koło tych banków codziennie
    A gotówką kwoty takie potrzebuję sporadycznie najwyżej kilka razy w miesiącu
    Bankomatów zaś "po drodze" pełno.
    Fortis u mnie nie występuje, dlatego odpada

    Dla każdego coś miłego. Ze względu na moją specyfikę VG mbank jest "dla
    mnie". Innym może się nie podobać, tak jak mi zbędne są karty kredytowe i
    nawet darmowej nie zechcę.

  • 23. Data: 2002-01-29 23:28:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> writes:

    > A 418 Goldów to zaskakująco mało!!!!

    Eee tam, zaskakujaco zaraz. Po prostu cena tej karty jest wygorowana.
    Tak naprawde to nie jest zadna wyjatkowa karta, zwykla debit VC,
    ktora w innych bankach kosztuje max. kilkadziesiat zl rocznie.

    > Liczba klientów 129.605
    > na "ludzia" przy miliardzie wyjdzie raptem 7,7 tys zł depozytu

    Moim zdaniem przyzwoicie. Mysle, ze w innych bankach jest gorzej.

    > Ciekaw jestem który bank ma najwięcej depozytu -gdzie te 170 mld, które
    > miłościwie panujący chce opodatkować?
    > Czyżby "wirtualne" ? i oczekiwanych 4 ani 2 mld wpływu do "kasy" w tym roku
    > uzyskać się nie da?

    Pewnie nie, zreszta nie wydaje sie to dziwne - ludzie nie lubia wyrzucac
    pieniedzy w bloto.

    > Chyba, że uwzględniono bieżące kwoty na rachunkach przedsiębiorstw, które
    > opodatkowane są od dawna znacznie bardziej niż Belką

    Niekoniecznie, pamietaj ze tam sa koszty, zwykle zysk nie jest wielki.
    Firmy raczej nie trzymaja gor pieniedzy na rachunkach bankowych,
    czesciej biora kredyty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 24. Data: 2002-01-30 06:29:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 22:30:16 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Dla każdego coś miłego. Ze względu na moją specyfikę VG mbank jest "dla
    >mnie". Innym może się nie podobać, tak jak mi zbędne są karty kredytowe i
    >nawet darmowej nie zechcę.

    Dokladnie. Pozostaje sie cieszyc, ze nawet platny zloty delfin sie
    komus przydaje :-).
    Ale generalnie nadal uwazam go za produkt dziwny i skrajnie niszowy.
    Zamiast VG lepiej pasowala by tu VE z duzym limitem (albo samodzielnym
    wyborem limitu) co pewnie niedlugo bedzie w postaci platnego (ale mam
    nadzieje, ze nie tak jak VG :-)) delfina do emaxa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-01-30 07:46:48
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Zamiast VG lepiej pasowala by tu VE z duzym limitem (albo samodzielnym
    > wyborem limitu) co pewnie niedlugo bedzie w postaci platnego (ale mam
    > nadzieje, ze nie tak jak VG :-)) delfina do emaxa.

    Np. coś takiego jak VE BSK do konta lew prestiż :-))
    Jest "za darmo". Pozwala wyjąć z każdego polskiego bankomatu bez opłat 5000
    na dobę, bezgotówkowo do wysokości salda -bez limitu górnego
    Niby lepsza dla mnie od VG mbank....
    Ale nie używam, bo BSK nie jest RORem na którym warto trzymać bufor
    finansowy (znikome odsetki). A przelew z mbank do BSK to dodatkowy kłopot i
    mimo, że darmo, to połączenie z mbank nie jest darmo (niby grosze, ale
    zawsze). Wpływ nastąpi następnego dnia, jeśli zlecenie do mbank po 12. Z
    limitu kredytowego BSK trzeba korzystać - a to też nie za darmo. Kontu
    Prestiż do "niskiej ceny" również jest daleko:-)))

    Ale jak mbank zmniejszy odsetki do 2% a BSK do 0%, wtedy BSK będzie używany
    przeze mnie. Bo ma masę zalet nad mbank (oprócz kosztów posiadania i
    niewygodnych zleceń stałych w BSK)

  • 26. Data: 2002-02-01 21:33:38
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Eee tam, zaskakujaco zaraz. Po prostu cena tej karty jest wygorowana.
    > Tak naprawde to nie jest zadna wyjatkowa karta, zwykla debit VC,
    > ktora w innych bankach kosztuje max. kilkadziesiat zl rocznie.

    Gdzie dostaniesz Vise Gold (nawet debtowa ) za saldo 4000 zl i oplate 250 ?

    Wojtek

  • 27. Data: 2002-02-02 08:13:03
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Gdzie dostaniesz Vise Gold (nawet debtowa ) za saldo 4000 zl i oplate 250
    ?

    Sprawdz Pekao SA. W VG bez bajerow kosztuje 120 zlotych. I nie saldo 4000,
    tylko miesieczne wplywy 5000.

    MichalL

  • 28. Data: 2002-02-02 14:38:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> writes:

    > Gdzie dostaniesz Vise Gold (nawet debtowa ) za saldo 4000 zl i oplate 250 ?

    VISA Gold debetowa to w ogole jest jakies dziwactwo. Ale mnie naprawde
    nie interesuje nazwa czy np. kolor karty (podobnie jak nie interesuje
    mnie sklad chemiczny tworzywa sztucznego, z ktorego jest wykonana), a:
    - ile taka karta kosztuje
    - czy jest kredytowa, charge, czy tez debit
    - jakie ma limity i na co
    - czy bank chce jeszcze jakas prowizje od wyplat/zakupow, i kiedy/jaka
    - jak jest z odpowiedzialnoscia za transakcje w przypadku zgubienia
    karty itp.

    Zestawienie:
    - karta kosztuje 250 zl
    - jest debit
    samo w sobie jest juz bez sensu. Jesli chce wyplacic wieksza ilosc
    gotowki, to i tak ide do banku, bo bankomat i tak mi tyle nie da
    na raz, nie chce ryzykowac jakiegos problemu, a to, ze zaplace pare zl
    prowizji w kasie nie ma znaczenia.

    Oplata za karte - zwlaszcza rzedu kilkuset zlotych rocznie - moze
    w moim rozumieniu wynikac _tylko_i_wylacznie_ z oplaty za jakas
    forme "bezplatnego" kredytu, ktory jest z karta zwiazany.

    Dla mnie karta VG z mBanku nijak nie wytrzymuje porownania z jakakolwiek
    karta kredytowa VISA. Mozna ja porownac do zwyklych kart VE, albo
    debit VC, roznice sa takie:
    - wiele VE i innych niz mBankowa VC ma wiekszy limit zakupow lub w ogole
    nie ma limitu - ale przy takich sumach to i tak operuje sie raczej
    przelewami, wiec to bez wiekszego znaczenia.
    - karta z mBanku jak i inne debit VC nie wymagaja kazdorazowej autoryzacji
    oraz pozwalaja na transakcje off-line, w przeciwienstwie do VE.
    - niektore karty (ale nie mBankowa) pozwalaja na samodzielne ustalenie
    limitow.
    - karta z mBanku jest wielokrotnie drozsza.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator