  • 1. Data: 2002-01-28 21:20:33
    Temat: Ktora karte krydytowa?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Wazne - prowadze firme.
    Mniej wazne - osiagam dochody, nie zalegam, etc

    ;)

    A powazniej - ktora z aktualnych ofert kart
    kredytowych mozecie polecic jak rezerwe gotowki?

    Jak najnizsze koszty przy nie korzystaniu z kasy,
    rozsadne oprocentowanie i warunki splaty...

    AHA - to pewnie nierealne, ale jak najmniej formalnosci :)

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-01-29 11:16:00
    Temat: Re: Ktora karte krydytowa?
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > A powazniej - ktora z aktualnych ofert kart
    > kredytowych mozecie polecic jak rezerwe gotowki?
    >
    > Jak najnizsze koszty przy nie korzystaniu z kasy,
    > rozsadne oprocentowanie i warunki splaty...

    W trakcie opracowywania planu ewakuacji z PBK BPH czy jak tam im teraz,
    stanalem przed tym samym dylematem. I wnioski:

    Jeżeli zależy Ci na karcie rezerwowej, nie do uzywania wez
    eurocard/mastercarda Partner z pekao sa. oplata roczna 35 PLN, mozliwosc
    zrezygnowania z ubezpieczenia (2,40 PLN/mies), limit do 5000. Niby nie duzo,
    ale z dowolnego miejsca europy do domu wrocisz :)). Transakcje w innych
    walutach rozliczane w euro - nie crosuja przez dolara.
    Oprocentowanie sprawdz www.karty.pl, male, ale od kazdej transakcji i
    naliczane zawsze.

    Jezeli zas chcesz karte do uzywania - wez vise z citka. Przy aktywnym
    uzywaniu oplata i ubezpieczenie zwraca sie bardzo szybko, za granica b
    wysoki poziom ubslugi (pisalem o tym kiedys).

    Ja wybralbym taki wlasnie tandem, gdybym wciaz nie mial universa z PBK.
    Jezeli ktos ma inne, lepsze pomysly - chetnie sie dowiem.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-29 13:47:02
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał...

    > Jeżeli zależy Ci na karcie rezerwowej, nie do uzywania wez
    > eurocard/mastercarda Partner z pekao sa. oplata roczna 35 PLN,

    A trzeba miec do niej Eurokonto (lub jakies inne)?

    --
    Tomek Tatar

  • 4. Data: 2002-01-29 14:52:24
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > A trzeba miec do niej Eurokonto (lub jakies inne)?

    Nie. Do eurokonta to daja chrgowa EM SHELL. Nic nie potrzeba, tylko zdolnosc
    kredytowa.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-01-29 16:52:23
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Ja wybralbym taki wlasnie tandem, gdybym wciaz nie mial universa z PBK.
    > Jezeli ktos ma inne, lepsze pomysly - chetnie sie dowiem.

    jest jeszcze VC Lukasa - zdaje sie ze atrakcyjniejsza kosztowo od Citka
    (zwlaszcza jesli nie zamierza sie w 100% splacac natychmiast ;->)
    ale za to ma maly max. limit (choc 10,000 to wlasciwie sporo)

    pozdrawiam

    romek

    p.s. pozdrawiam posiadacza takiego samego tandemu ;-) [Citi+Uni]
    z takim samym dylematem (skad wziac dobre/tanie EC/MC w miejsce PBK...)

  • 6. Data: 2002-01-29 17:37:34
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >p.s. pozdrawiam posiadacza takiego samego tandemu ;-) [Citi+Uni]
    > z takim samym dylematem (skad wziac dobre/tanie EC/MC w miejsce PBK...)

    Witam

    Jeżeli masz vise citibanku do regularnego korzystania, to wlasciwie EC/MC
    sluzy tylko jako rezerwa. Partner sie chyba do tego nadaje.

    Ja po dlugich deliberacjach stwierdzilem, ze na razie zostane w PBK, bo
    jedyny bank, ktory by spelnial moje wymagania to pekao sa. A to zdaje sie z
    deszczu pod rynne. Zreszta posiadajac e-konto w mbanku najwieksza
    dolegliwoscia zwiazana z nowa TOiP PBK jest oplata od linii debetowej - ta z
    kolei jest porownywalna z innymi bankami (no, prawie). Najwieksza wada PBK
    jest w tej chwili dla mnie brak mozliwosci wykonywania przelewow przez
    telefon na zdeklarowane w pisemnej umowie z bankiem konta. (Niby mozna na
    wszystkie, ale poziom zabezpieczen jest ponizej krytyki).

    Co do lukasa, to ja jeszcze nie do konca jestem przekonany czy to naprawde
    jest bank, pozyjemy, zobaczymy :)) Ale na swoja podstawowa karte nakladam
    znacznie wieksze wymagania.

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2002-01-30 00:13:26
    Od: "georg" <g...@p...fm>

> [...]
    > rozsadne oprocentowanie i warunki splaty...
    >
    > AHA - to pewnie nierealne, ale jak najmniej formalnosci :)

    zdecydowanie polecam VC Citibank'u -moim zdaniem obecnie
    najlepsza z kart kredytowych na naszym rynku

    koszty -od 1 lutego oplata za wydanie (silver) 45 PLN,
    dodatkowe tez po 45 PLN
    ubezpieczenie 6,5 PLN mies. , ale jak nie korzystasz w
    danym miesiacu to 0 PLN

    w przypadku wlasnej dzialalnosci rzeczywiscie sporo formalnosci
    i wymagań...
    ale jesli sa dochody to (prawie) zawsze da sie zalatwic

  • 8. Data: 2002-01-30 06:57:35
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > koszty -od 1 lutego oplata za wydanie (silver) 45 PLN,
    > dodatkowe tez po 45 PLN
    > ubezpieczenie 6,5 PLN mies. , ale jak nie korzystasz w
    > danym miesiacu to 0 PLN

    Fakt. Ale obniżka tylko za silver i tylko za pierwszy rok :((

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-01-30 08:21:01
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    > Fakt. Ale obniżka tylko za silver i tylko za pierwszy rok :((
    >
    > pzdr
    > wkg

    ... moze za rok bedzie jeszcze taniej... ale i tak lepsze to niz nic,
    no chyba ze ktos bierze glowna + 3 dodatkowe -to lepiej mial
    na starych zasadach

    pozdr
    georg

  • 10. Data: 2002-01-30 23:12:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "georg" <g...@p...fm> writes:

    > koszty -od 1 lutego oplata za wydanie (silver) 45 PLN,
    > dodatkowe tez po 45 PLN
    > ubezpieczenie 6,5 PLN mies. , ale jak nie korzystasz w
    > danym miesiacu to 0 PLN

    Po co komus karta jesli z niej nie ma korzystac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator