  • 11. Data: 2002-01-29 00:01:49
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:panb5uctmbpgh1f83k9v0sb6jbmvboomjb@4ax.com...
    > Tylko po to zeby moc wyplacic 5kzl dziennie placic 250zl !? Przeciez
    > lepiej za 0zl wyplacic przez rachunek w innym banku.

    No nie wiem czy za darmo
    Który VE pozwala wziąć 5 tys. i jest za darmo?
    BSK ? -trzeba co miesiąc płacić, aby mieć darmowe bankomaty z LEW Prestiż
    (za 18x12=216zł)trzeba tam dużo wpłacać na niski procent
    PKO -j.w.,a max 2500 i to dla VIPów
    Pekao ?
    Podaj parę przykładów takich banków, może są mi "po drodze" ,to zrezygnuję z
    GOLDa mbank

    Bo Goldów za darmo średniakom w żadnym banku nie rozdają.
    Wypłaty z bankomatów na GOLDy inne niż mbank to czyste nieporozumienie, albo
    sytuacja "krytyczna", bo kosztowna.
    Miałem kilka innych Goldów i zostawiłem jeno mbank...:-))

    No a 250 zł/ 5000/365 dni to znikomy procent opłat za korzyść
    Wystarczy tylko konsumować głupie półtora miliarda (starego) na miesiąc :-)
    Ludzi z taką gażą w Polsce jest mało. Czy więcej niż tysiąc ???
    A tych co marnotrawią takie kwoty ????.
    Na co przepuściłbyś ponad milion co rok? na kolejny pałac, odrzutowiec,
    działkę na Marsie ? A może po prostu na ruletę ??? Bo na pijaństwo, hulanki
    to za dużo.
    Bill G. ma więcej, a ile wydaje rocznie bez sensu ????

  • 12. Data: 2002-01-29 00:07:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > z tego co sie orientuje goldy sa darmowe dla wszystkich klientow majacych
    > depozyty powyzej 70 000pln (przynajmniej kiedys tak bylo).

    Tak mówili. Mi też. Ale swoje 250zł wiele miesięcy temu skasowali :-(
    Opierdolić nie było kogo, bo to ustala bank wg uważania. mlinka nic nie
    wskórała.
    A miałem wtedy u nich znacznie więcej niż "granica bezpieczeństwa"

  • 13. Data: 2002-01-29 00:22:00
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Tak mówili. Mi też. Ale swoje 250zł wiele miesięcy temu skasowali :-(
    > Opierdolić nie było kogo, bo to ustala bank wg uważania. mlinka nic nie
    > wskórała.

    mi tez sciagneli - zadzwonilem opieprzylem i zwrocili - zreszta za golda
    sciagaja chyba wszystkim i zawsze - nawet osobom, ktore dostaly goldy z
    okazji pierwszych urodzin (o ile dobrze pamietam okazje) tez posciagali i
    osoby te musialy interweniowac. To chyba jakas glupia taktyka w stylu moze
    klient nie zauwazy lub machnie reka

    pzdr

    matjaw

  • 14. Data: 2002-01-29 00:25:35
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Tu jest odpowiedź:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=199
    25&t=19905

    cokolwiek wymijajaca - nie zdementowali przypuszczenia ze maja ponizej
    miliarda depozytow, napisali tylko ze zastapili ta pozycje inna - zreszta
    prymitywne to tlumaczenie, bo cos nie chce mi sie wierzyc aby dodanie tam
    jeszcze jednej linijki (oczywiscie ze stanem depozytow) stanowilo jakis
    technicznny problem

    pzdr

    matjaw

  • 15. Data: 2002-01-29 06:08:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 01:22:00 +0100, "matjaw" <m...@w...pl> wrote:

    >mi tez sciagneli - zadzwonilem opieprzylem i zwrocili - zreszta za golda
    >sciagaja chyba wszystkim i zawsze - nawet osobom, ktore dostaly goldy z
    >okazji pierwszych urodzin (o ile dobrze pamietam okazje)

    troche wczesniej :-)

    >tez posciagali i
    >osoby te musialy interweniowac. To chyba jakas glupia taktyka w stylu moze
    >klient nie zauwazy lub machnie reka

    Raczej system sciaga zawsze potem trzeba recznie korygowac.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-01-29 06:13:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 01:01:49 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >Pekao ?
    >Podaj parę przykładów takich banków, może są mi "po drodze" ,to zrezygnuję z

    A po co karta. Przeciez mozna wyplacic w kasie. No chyba, ze ktos na
    prawde czesto potrzebuje wiecej niz ten 1kzl dziennie.
    Ja nie mam takich problemow :-(
    Ale nawet na VE Inteligo mozna dac nolimit.

> [...]
    >to za dużo.
    >Bill G. ma więcej, a ile wydaje rocznie bez sensu ????

    ee, chyba stracilem watek :-)

  • 17. Data: 2002-01-29 07:27:52
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > PS
    > myslalem ze wiecej tych goldow wystawil - wynika z tego ze malo ludzi
    > zainwestowalo tam wieksze pieniadze

    a moze tylko niewielu ludzi chce szpanowac "zlotym" plastikiem ? :))

  • 18. Data: 2002-01-29 07:40:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > a moze tylko niewielu ludzi chce szpanowac "zlotym" plastikiem ? :))

    To nawet nie chodzi o szpan. Np. dla takiego uzytkowniaka DC, Gold mBanku
    moze wydawac sie smieszny. Zwlaszcza, ze cena obu kart jest porownywalna.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 19. Data: 2002-01-29 09:43:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    inkoguto wrote:

    > No nie wiem czy za darmo
    > Który VE pozwala wziąć 5 tys. i jest za darmo?

    Fortis

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2002-01-29 11:06:43
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > A ilosc goldow mnie nie dziwi, w koncu zawsze byl to produkt, ktory
    > pasowal do mBanku jak piesc od nosa.
    > Tylko po to zeby moc wyplacic 5kzl dziennie placic 250zl !? Przeciez
    > lepiej za 0zl wyplacic przez rachunek w innym banku.
    > Swiaczy to tylko o rozsadnym podejsciu klientow mBanku, ktorym sam
    > zloty kolor nie zawrocil w glowie :-)
    > --

    No wlasnie.
    Zreszta co to za gold debetowy, kon by sie usmial :)

    Za 250 / mies jest w czym wybierac.

    pzdr
    wkg