  • 1. Data: 2002-01-28 21:10:57
    Temat: jak skorzystać z eKonto przez WAP ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    Witam

    przełamałem się i ponownie spróbowałem skorzystać z mbanku przez WAP.
    I tym razem bez problemu udało mi się wpisać duże, małe literki oraz cyferki
    w haśle.

    Mam natomiast inny problem.
    Po zalogowaniu mam dostępny tylko eMax - nie widać eKonta.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie i wskazówki ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-01-28 21:32:23
    Temat: Re: jak skorzystać z eKonto przez WAP ?
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>
    napisał w wiadomości news:a34emq$egs$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Mam natomiast inny problem.
    > Po zalogowaniu mam dostępny tylko eMax - nie widać eKonta.
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenie i wskazówki ?

    Dawno go nie używałem, bo zmieniłem telefon i nie miałem czasu nowego
    skonfigurować
    ale o ile pamiętam, to wybór konta było trochę nieintuicyjne przez menu, a
    nie przez
    klikanie na stronach. Moge się mylić bo to już z pół roku będzie jak WAPu
    nie używam.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 3. Data: 2002-01-29 12:28:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mam natomiast inny problem.
    > Po zalogowaniu mam dostępny tylko eMax - nie widać eKonta.
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenie i wskazówki ?

    Podświetl sobie tego eMaxa i na nim kliknij- powinno się pojawić rozwijane
    (hihihi) menu z kontami :-))
    Połamania palców ;-))
    Grzegorz