    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank na swojej stronce
    Date: 30 Jan 2002 00:28:51 +0100

    "inkoguto" <p...@b...pl> writes:

    > A 418 Goldów to zaskakująco mało!!!!

    Eee tam, zaskakujaco zaraz. Po prostu cena tej karty jest wygorowana.
    Tak naprawde to nie jest zadna wyjatkowa karta, zwykla debit VC,
    ktora w innych bankach kosztuje max. kilkadziesiat zl rocznie.

    > Liczba klientów 129.605
    > na "ludzia" przy miliardzie wyjdzie raptem 7,7 tys zł depozytu

    Moim zdaniem przyzwoicie. Mysle, ze w innych bankach jest gorzej.

    > Ciekaw jestem który bank ma najwięcej depozytu -gdzie te 170 mld, które
    > miłościwie panujący chce opodatkować?
    > Czyżby "wirtualne" ? i oczekiwanych 4 ani 2 mld wpływu do "kasy" w tym roku
    > uzyskać się nie da?

    Pewnie nie, zreszta nie wydaje sie to dziwne - ludzie nie lubia wyrzucac
    pieniedzy w bloto.

    > Chyba, że uwzględniono bieżące kwoty na rachunkach przedsiębiorstw, które
    > opodatkowane są od dawna znacznie bardziej niż Belką

    Niekoniecznie, pamietaj ze tam sa koszty, zwykle zysk nie jest wielki.
    Firmy raczej nie trzymaja gor pieniedzy na rachunkach bankowych,
    czesciej biora kredyty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator